۶۰ درصد موقوفات خراسان‌شمالی برای عزاداری ائمه اطهار ثبت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حجت الاسلام محمد صالحی‌نیا رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: واقف خیراندیش لیلا نوروزیان یک باب منزل مسکونی خود را به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در روستای چوکانلو فاروج برای انجام فعالیت‌های قرآنی وقف کرد.

حجت الاسلام محمد صالحی‌نیا با بیان اینکه یک وقف قرآنی جدید به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان در شهر آشخانه نیز ثبت شد، افزود: واقف خیراندیش خانم رنجبر یک قطعه زمین مسکونی در شهر آشخانه را با نیت ترویج فرهنگ علوم قرآنی وقف کرد.

او بابیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون دو وقف قرآنی در استان به ثبت رسیده است، یادآور شد: سال گذشته نیز پنج وقف با نیت توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در خراسان‌شمالی به ثبت رسید.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی با تأکید بر اینکه واقفان خیراندیش می‌توانند اموال خود را امور قرآنی و مذهبی وقف کنند، گفت: وقف در مباحث مربوط به قرآن در استان کم بوده و این در حالی است که بیش از ۶۰ درصد موقوفات خراسان‌شمالی برای عزاداری ائمه اطهار به ویژه سیدالشهدا (ع) به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/د

ثبت ۶۰ درصد موقوفات خراسان‌شمالی برای عزاداری ائمه اطهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.