معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: با ورود مرغ تولیدی استان به بازار مصرف قیمت مرغ تا دو هفته آینده کاهش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت علی اکبرنژاد، معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: با خنک شدن هوا در روز‌های آینده و ورود تولیدات جدید به بازار انتظار داریم قیمت مرغ تا دو هفته آینده کاهش یابد.

او، با بیان اینکه هیچ مشکلی در تولید مرغ در استان گیلان وجود ندارد، افزود: با توجه به کاهش جوجه‌ریزی و عدم وزن گرفتن مرغ‌های تولید شده در استان‌های اردبیل، زنجان، قزوین و البرز، سهم بسیار زیادی از مرغ تولید شده استان به این مناطق و همچنین تهران صادر می‌شود.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی گیلان، با اشاره به اینکه در تیرماه حدود ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی در مرغداری‌های استان انجام شده است، افزود: همزمان با ورود مرغ‌های تولیدی به بازار مصرف انتظار داریم قیمت مرغ نیز متعاقباً سیر نزولی داشته باشد.

اکبرنژاد، با بیان اینکه هر شب در کشتارگاه‌های استان ۵۰۰ تن مرغ کشتار و آماده توزیع در بازار می‌شود، تصریح کرد: دستگاه‌های نظارتی به شدت در حال تلاش و فعالیت هستند تا قیمت مرغ را در سطح بازار به قیمت مصوب ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان ستاد تنظیم بازار برگردد.

 

انتهای پیام/م.ع

قیمت مرغ در گیلان کاهش می یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.