کارگاه دو روزه مدیریت رفتار سازمانی با رویکرد اسلامی در حوزه علمیه خواهران فارس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  مدیر حوزه‌های علمیه خواهران فارس گفت: کارگاه دو روزه مدیریت رفتار سازمانی با رویکرد اسلامی در حوزه علمیه خواهران فارس برگزار شد.

حجت الاسلام عبدالرضا محمودی هدف از برپایی این کارگاه را ارتقاء مهارت افزایی کادر مدیریت حوزه‌های علمیه استان فارس بیان کرد.

وی گفت: ۱۲۰ نفر از خواهران حوزوی از ۲۹ حوزه فارس در مدت دو روز ۲ در این دوره حضور دارند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران فارس افزود: این کارگاه در سه محور «مهارت انسانی در مدیریت اسلامی»، «رهبری، انگیزش و ارتباط» و «مدیریت تعارض» با حضور حجت الاسلام علی پیروز، استاد مدیریت دوره اسلامی از قم برگزار شد.

نماینده، ولی فقیه در فارس در این کارگاه با تاکید بر اینکه تولید علم بخشی از افق گام دوم انقلاب اسلامی است، گفت: برگزاری این کارگاه‌ها زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) است و ظهور زمانی رخ می‌دهد که ما توانایی خود را برای شاگردی معصوم (ع)، نشان دهیم.

آیت الله لطف الله دژکام افزود: کارگاه مدیریت رفتار سازمانی با رویکرد اسلامی با اندیشه‌ای عمیق در راستای توسعه حوزه علمیه خواهران فارس، شکل گرفته است.

امام جمعه شیراز با بیان این که مدیریت در رفتار سازمانی انگیزه‌ای برای تامل است افزود: باید افکارمان یک افکار تمدن سازانه بشود.

وی گفت: در جهان معاصر تمدن دیرینه غرب رقیب ما بوده، کار‌های دنیا را قبضه کرده و به دست گرفته است، و رقابت غرب با اسلام، از جمله رقابت ایران و روم دیرینه است.

نماینده، ولی فقیه در فارس با بیان این که رقابت غرب با اسلام و ایران در عرصه‌های مختلف علمی و فرهنگی است افزود: سعدی در گلستان و بوستان به بحث‌های اخلاقی و مدیریتی توجه کرده، از هزار و ۲۰۰ آیه قرآن استفاده کرده و در کتاب هایش نوشته که این پیشینه غنی در باب اخلاق و رفتار بوده است.

آیت الله دژکام گفت: ما در تمدن دیرینه خود همه چیز داریم و حوزه‌های علمیه باید این شکاف تاریخی را از بین ببرد که اجرای چنین کارگاه‌هایی می‌تواند یاری رسان باشد.

امام جمعه شیراز افزود: دل به همین کارگاه دل خوش نباشیم و چنین کارگاه‌هایی شروع یک کار برای ۱۰ تا ۱۵ سال آینده است که تولید علمی تمدن خود را به جهانیان نشان دهیم.

آیت الله دژکام به مدیران مدارس علمیه گفت: باید با رفتار مناسب جذب حداکثری داشته باشید.
انتهای پیام/م

برپایی کارگاه دو روزه مدیریت رفتار سازمانی با رویکرد اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار