اولین جلسه اجرای حکم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران در نظام اقتصادی کشور با موضوع شرکت پدیده برگزار شد.

باید در مسیر احقاق حقوق سهامداران گام برداریم/اولویت با مطالبات مردم استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، غلامعلی صادقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی در اولین جلسه اجرای حکم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران در نظام اقتصادی کشور با موضوع شرکت پدیده با اشاره به برکات رای صادره برای سهامداران گفت: از ادارات دولتی و بانک‌ها و سایر ارکان اجرای حکم انتظار می رود که با تمام توان در مسیر احقاق حقوق سهامداران گام بردارند و دستگاه قضایی نیز در تمامی مراحل از اقدامات موثرحمایت خواهد کرد.

او تصریح کرد: در اجرای حکم اولویت با مطالبات مردم است و از مجموعه اجرایی این انتظار وجود دارد که در زمینه مطالبات و مالیات مساعدت‌های لازم را داشته باشند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی با اشاره به تشکیل کارگروه ویژه اجرایی گفت: همه سهامداران باید برای اجرای سریع و دقیق حکم تلاش مضاعفی داشته باشند تا با قید فوریت مقدمات تشکیل مجمع عمومی و انتخاب مدیرعامل و پیگیری امور شرکت تسهیل شود.
 
در این جلسه راهکار‌های تسریع در زمینه اجرای حکم صادره توسط دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران در نظام اقتصادی کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
انتهای پیام//ج.ر

کارگروه ویژه اجرایی برای انجام امور پدیده تشکیل می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.