خبرنگار پاکستانی که به شکلی جالب وقوع سیل در یکی از مناطق این کشور را پوشش داد به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.

گزارش جالب خبرنگار پاکستانی از وقوع سیل! + فیلم///چهارشنبه صبح به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، خبرنگار پاکستانی با پوشش جالب حادثه سیل در یکی از مناطق این کشور به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. «عزادار حسین»، با ورود به داخل رودخانه سند در حالی که جانش را در معرض خطر قرار داده بود از این حادثه سیل گزارش تهیه کرد.

ویدئویی که به صورت گسترده در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است این خبرنگار را که در منطقه پنجاب پاکستان وارد رودخانه سند شده و در حال تهیه گزارش است نشان می‌دهد. در ویدئوی منتشرشده عزادار در حالی که میکروفون را در بالای آب گرفته و به شکلی دشوار در حال تشریح وضعیت سیل است دیده می‌شود. در حالی که هر لحظه ارتفاع آب رودخانه بیشتر می‌شود و ارتفاع آب تا گردن این خبرنگار رسیده است او با خونسردی خاصی در مورد این سیل و اینکه می‌تواند بر کشاورزی منطقه تاثیر بگذارد صحبت می‌کند.

انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی با واکنش متفاوت کاربران همراه بود. در حالی که برخی کاربران شجاعت این خبرنگار را در پوشش این حادثه طبیعی مورد تمجید قرار دادند، اما برخی دیگر عمل او را ریسکی که می‌توانست جانش را در معرض مرگ قرار دهد دانستند.

یکی از کاربران با انتشار این ویدئو در توئیتر در کپشنی نوشت: " سطح تعهد این خبرنگار بسیار بالا است." همچنین کاربر دیگری در توئیتر نوشت: " با دیدن ویدئوی حسین فکر کردم تنها کاری که باید انجام دهیم این است که تلاش کنیم وظیفه خود را به بهترین شکل ممکن ارائه کنیم. "

انتهای پیام/

گزارش ویژه خبرنگار پاکستانی از وقوع سیل خبرساز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.