رئیس هیأت وزنه‌برداری لرستان گفت: در بخش بانوان حمایت ویژه و بیشتری نیاز داریم که به اهداف‌مان دست پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سید علی شاهرخی با اشاره به درخشش بانوان وزنه‌بردار استان در رقابت‌های قهرمانی کشور، تصریح کرد: در این رقابت‌ها در رده‌های سنی بزرگسالان و جوانان مقام‌های خوبی کسب کردیم.

وی ادامه داد: خانم‌ها گودرزی و الوندی در هر دو رده سنی جوانان و بزرگسالان قهرمان شدند و برنامه‌های زیادی داریم که این وزنه‌برداران پیشرفت بیشتری داشته باشند و در میادین بین‌المللی هم بدرخشند.

شاهرخی با بیان اینکه فعالیت بانوان از سال گذشته به طور رسمی آغاز شده، افزود: در این مدت برنامه‌های زیادی در بحث آموزش اجرا کرده‌ایم و این برنامه‌ها را در سال جاری نیز ادامه خواهیم داد.

رئیس هیأت وزنه‌برداری لرستان افزود: شهرستان‌های دورود، الیگودرز، ازنا و خرم‌آباد به طور رسمی شروع کرده‌اند و نتایج خوبی هم در این مدت حاصل شده است.

وی درخصوص تجهیزات گفت:، چون وسایل و تجهیزات آقایان با بانوان فرق دارد فعلاً دورود را مجهز کرده‌ایم و برای مابقی شهرستان‌ها هم برنامه داریم.

شاهرخی گفت: در آقایان که جایگاه وزنه‌برداری لرستان مشخص است و با توجه به استعداد‌هایی که داریم در بانوان هم می‌توانیم قطب باشیم و شرایط به گونه‌ای است که در این بخش حمایت ویژه و بیشتری نیاز داریم که به اهداف‌مان دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/د

وزنه‌برداری لرستان در بخش بانوان حمایت بیشتری نیاز دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.