فرزاد هوشیدر گفت: برای قهرمانی در مسابقات آسیایی قول پرداخت ۲۵ سکه را دادند که هنوز پرداخت نشده است.

به گزارش  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرزاد هوشیدری ملی پوش اینلاین هاکی کشورمان از حدود ۲ سال گذشته به عنوان کاپیتان اول تیم ملی و از سال ۱۳۸۵ افتخار پوشیدن لباس تیم ملی را دارد.

گفت‌گویی را با او انجام داده ایم که در ادامه می خوانید.

پاداش بازی‌های آسیایی به تیم ملی پرداخت شده است؟

رشته‌ی هاکی بسیار پر خرج است و تا به حال خود بازیکنان نیاز هایشان را تامین کردند. تیم اینلاین هاکی نیز گاهی مثل همه‌ی تیم‌ها حامی مالی داشت، اما سال گذشته برای بازی‌های آسیایی که شرکت کردیم حامی مالی نداشتیم. با ملی پوشان تصمیم گرفتیم برای این رقابت‌ها قهرمان شویم و هزینه هایمان را خودمان پرداخت کردیم. برای قهرمانی در آسیا قول ۲۵ دادند. هنوز هیچ خبری از این پاداش‌ها نیست و هر روز تعداد این جایزه کاسته می‌شود و اکنون به ۱۲ میلیون تومان رسیده است. به خوبی در خاطرم هست که فقط پول بلیت ۱۰ میلیون ۸۰۰ هزار تومان شد که این مبالع را دریافت نکردیم البته دیگر برایمان قول‌های برای پرداخت پاداش مهم نیست

شکست بر روی اعضای تیم ملی تاثیر منفی دارد؟

مثل سابق تمام بازیکنان تیم ملی اینلاین هاکی به همراه کادر فنی بدون هیچ چشم داشتی با تمام قدرت تلاش می‌کنیم تا پرچم ایران را به اهتزاز در بیاوریم. اینکه اینلاین هاکی ایران می‌توانست خیلی بیشتر از زمان حال پیشرفت داشته باشد، شکی نیست، اما پیش نیاز‌هایی برای آن وجود دارد. بازیکنان نباید فکرشان درگیر کار و درس و روادید گرفتن و مسائل مالی باشد. هیچ وقت درباره کم و کاستی‌های موجود در رشته‌ی ورزشیمان گلایه نکرده ایم.

 
 
آیا شکست در قهرمانی جهان بر روی تیم ملی تاثیر منفی گذاشته است؟
 
مسابقات قهرمانی جهان جزء بزرگترین مسابقات اسکیت جهان است. سطح مسابقات به شدت بالا بود و متاسفانه در اسپانیا با چند بدشانسی نیز رو به رو شدیم. روادید ۳ نفر از بازیکنان ما برای حضور در اسپانیا صادر نشد  و آن ها در بازی سوم به تیم پیوستند. ما برای اولین بار با تیم های بسیار سختی از جمله  اسلواکی و لاتویا هم گروه شدیم  که ۲ تیم دست نیافتنی بودند. می توانستیم با نتایج نزدیک تری بازی را واگذار کنیم اما این ۲ کشور در هاکی قدمت ۲۰۰ ساله دارند و بازی مقابل آن ها بسیار سخت بود. هیچ باختی روی ملی پوشان و کادر فنی تاثیر منفی نمی گذارد بلکه باعث می شود با قدرت  پیشتری در رویداد های بزرگ تر شرکت کنیم.
 
نظرتون درباره کاوه صدقی یرمربی تیم ملی اینلاین هاکی چیست؟
 
اگر کاوه صدقی در ایران نبود رشته ی اینلاین هاکی نیز وجود نداشت. از داشتن یک زمین و برگزاری لیگ برای اولین بار تعیین بودجه و اعزام ها و ... را بر عهده داشته است. او با تمام وجود برای اینلاین هاکی ایران زحمت می کشد و تیم ملی به او مدیون است.
 
چه مسابقاتی را در پیش دارید؟
 
مسابقات کاپ آسیا را پیش رو داریم. این مسابقات برای اولین بار در حال برگزاری است و پیش از این فقط در رقابت های قهرمانی آسیا شرکت کرده بودیم. کاپ آسیا در اواخر مهر ماه برگزار می شود و احتمالا از دو هفته دیگر باید وارد اردو شویم تا تمریناتمان را آغاز کنیم.

اینلاین هاکی ایران  نسبت گذشته پیشرفت داشته است؟

کاوه صدقی در سال ۱۳۸۴ کاپیتان تیم ملی بود و برای اولین بار تیم ملی  در رقابت های قهرمانی آسیا شرکت و در مقابل ژاپن بازی را واگذار کرد. اما در حال حاضر در آسیا قهرمان هستیم و ژاپن را ۶ بر ۱ شکست داده ایم. ما روند پیشرفت را طی کرده ایم و اکنون در اینلاین هاکی حرف زیادی برای گفتن داریم. هر روز به طرفداران رشته ی اینلاین هاکی اضافه می شود اما هنوز رشته ی شناخته شده ای نیست و  آینده ی خوبی در انتظار این رشته است. چند رشته در ایران به شدت برجسته است و رشته های دیگر باید چندین برابر تلاش کنند تا شاید دیده شوند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از رشته ی اینلاین هاکی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار