اصغرزاده گفت: اتمام عملیات رفت حجاج از ۱۴ مرداد به ۱۶ مرداد با اضافه شدن ۲ هزار زائر تغییر کرد.

معصومه اصغرزاده سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در گفت و گو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه دو هزار زائر به حج امسال  اضافه شده است، گفت: برنامه اتمام پرواز‌های عملیاتی رفت زائران بیت‌الله حرام ۲ روز افزایش یافت؛ بنابراین عملیات رفت حجاج که قرار بود ۱۴ مرداد به پایان برسد به ۱۶ مرداد موکول شد.

وی ادامه داد: ۵ پرواز به عملیات جابه جایی حجاج اضافه شده و تعداد زائران از ۸۶ هزار  و ۵۵۰ زائر به ۸۸ هزار و ۵۵۰ زائر رسید.

اصغرزاده تأکید کرد: تعدادی از دو هزار زائر اضافه شده  با پرواز‌های قبلی می‌روند و تعدادی هم با پرواز‌های اضافه شده جابه‌جا می‌شوند.

این مقام مسئول شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امروز ۴ پرواز حج از فرودگاه امام خمینی انجام شده است، گفت: پرواز شماره ۱۴۳۲ هما از ترمینال سلام به مقصد مدینه ساعت ۵ و ۴۰ دقیقه و پرواز ۱۴۲۰ از فرودگاه امام خمینی به مقصد مدینه ساعت ۷ و ۲۰ دقیقه و پرواز شماره ۱۴۲۸ از فرودگاه امام به مقصد جده ساعت ۱۲ و ۵۵ دقیقه انجام شد.

وی اظهار کرد: سه پرواز حج از فرودگاه تبریز و ۴ پرواز هم امروز از استان اصفهان انجام شد.


بیشتر بخوانید: حج امسال بدون پرواز عربستانی و با نقش پررنگ شرکت‌های هواپیمایی ایرانی


اصغرزاده بیان کرد: دو پرواز در ساعت ۱۹ و ۱۵ دقیقه به مقصد جده از استان همدان و ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه انجام می‌شود.

مقام مسئول شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران افزود: دو پرواز از مشهد و یک پرواز هم از استان ارومیه امروز انجام شد.

وی با بیان اینکه تا ساعت ۲۴، ۸ مرداد، ۷۴ هزار و ۱۵۸ زائر از طریق فرودگاه‌های کشور به خانه خدا اعزام شده‌اند افزود: در این بازه زمانی ۳۰۲ پرواز حج انجام شده که ۲۲۸ پرواز (۷۵ درصد) به موقع انجام شده است.

اصغرزاده بیان کرد: میانگین تأخیرات پرواز‌های حج امسال ۱۶ دقیقه بوده که تمامی آن‌ها توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام شده است.

 

انتهای پیام /

 

میانگین تأخیرات پرواز‌های حج امسال ۱۶ دقیقه بوده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار