استاندار کرمان گفت: صدا و سیما فعالیت های بسیار خوب و قابل تقدیری در استان کرمان داشته است و امیدواریم موفقیت های صدا و سیمای مرکز کرمان روز به روز بیشتر شود.

تقدیر استاندار از فعالیت‌های صدا و سیمای مرکز کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان فدایی استاندار کرمان در دیدار با مدیرکل، معاونین و مدیران صدا و سیمای مرکز کرمان  با تبریک ۹ مرداد روز صدا و سیما گفت: رسانه ملی به عنوان یک دانشگاه عمومی شناخته می‌شود و باید بتوانیم همچون گذشته از ظرفیت آن برای توسعه فرهنگ عمومی و ارتقای آموزش‌های عمومی استفاده کنیم. استاندار کرمان با اشاره به نقش صدا و سیما در تحقق رونق تولید گفت: صدا و سیما با آسیب شناسی علت رکود برخی واحد‌های تولیدی استان، می‌تواند به حل مشکلات آن‌ها کمک کند.

 فدائی با تاکید بر اینکه مدیران اجرایی استان و فرمانداران باید در برابر اصحاب رسانه پاسخگو باشند، گفت: از این پس در جلسات شورای ادرای، زمانی را به نمایندگان صدا و سیما و رسانه‌ها اختصاص می‌دهیم تا از هر مدیری که می‌خواهند سوال کرده و پاسخ دریافت کنند و این می‌تواند به عادت پاسخگویی در بین مدیران کمک کند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه در برخی حوزه‌ها از جمله در فرهنگ ترافیک به نتایج فرهنگی مورد نظر دست نیافته ایم، گفت: صدا و سیما در حوزه‌های مختلفی از جمله تصادفات و ترافیک که نیاز به فرهنگسازی وجود دارد، ظرفیت بسیار خوبی دارد و با استفاده از این ظرفیت می‌توان بسیاری از مسائل فرهنگی را برطرف کرد.

استاندار کرمان گفت: تحلیل‌های صدا و سیما از وضع موجود جامعه برای برنامه ریزی‌های آینده بسیار مهم است و امیدواریم روز به روز شاهد رضایت بیشتر مردم از رسانه استانی باشیم.

در این دیدار مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان نیز با بیان اینکه یکی از اقدامات مهم صدا و سیمای مرکز کرمان در سال‌های گذشته، افزایش ساعت پخش برنامه‌های صدا و سیما از ۱۸ ساعت به ۲۴ ساعت بوده است، گفت: در سه سال گذشته سه سریال در صدا و سیمای مرکز کرمان ساخته شده که از شبکه‌های سراسری نیز پخش شد.

 علیرمضانی افزود: دو تله فیلم، ۱۰ مستند چهل سالگی انقلاب، ۵۰ قسمت مستند اقتصاد مقاومتی و یک مجموعه عروسکی ۵۲ قسمتی نیز در این مدت تولید شده است.

وی از انیمیشن به عنوان یک کالای گران قیمت در صدا و سیما یاد کرد و ادامه داد: در سه سال اخیر ۵۰۰ دقیقه انیمیشین ارائه کرده ایم و به همین میزان نیز در دست ساخت است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان با اشاره به اینکه ۴۰ مستند از سرداران شهید ساخته شده و مستند مفاخر استان در دست ساخت است، گفت: جمع خوانی قرآن کرمان در ماه مبارک رمضان که از سوی صدا و سیمای مرکز کرمان برگزار شد در سطح کشور برتر شناخته شده است.

 علیرمضانی همچنین گفت: در سه سال گذشته ۱۵۰ فرستنده کم قدرت روستایی را ارتقا داده و مرکز آموزش جنوب شرق صدا و سیما، در کرمان تجهیز شده و به زودی به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

او با بیان این مطلب که صدا و سیمای مرکز کرمان قطب تولید انیمیشن، سریال و تله فیلم است، گفت: نگاه صدا و سیمای استان متمرکز بر توسعه استان است و هیچ نگاه دیگری در این مرکز وجود ندارد و تمام همکاران این مجموعه در این زمینه همراه و همگام هستند.

امروز همچنین به مناسبت ۹ مرداد روز صداوسیما، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با حضور در صدا و سیمای مرکز کرمان با مدیران و برنامه سازان رسانه استانی دیدار و ضمن تبریک این روز با آن‌ها به گفتگو نشست.

ادای احترام مدیر کل، معاونان و مدیران صدا و سیمای مرکز کرمان به مقام شهدای والامقام، بخش دیگری از برنامه‌های بزرگداشت نهم مرداد در صدا و سیمای مرکز کرمان بود.

انتهای پیام/س

قدردانی استاندار از فعالیت های صدا و سیمای مرکز کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار