مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران درباره اختلاف نظر با شهرداری برای پرداخت عوارض به این نهاد تعلیم و تربیتی توضیح داد.

اختلاف شهرداری و آموزش و پرورش در پرداخت عوارضعبدالرضا فولاد وند مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره اجرای ماده ۱۳ قانون شوراهای آموزش و پرورش مبنی بر پرداخت تا ۵ در صد عوارض ساخت و ساز و نوسازی به آموزش و پرورش که به تازگی محل اختلاف میان این وزارتخانه و شهرداری تهران شده است، اظهار کرد: در مجمع نمایندگان طی هفته گذشته بحثی مبنی بر چگونگی پرداخت عوارض وجود داشت و قرار بر این بود تا طبق تعریف قانون پرداخت عوارض به آموزش و پرورش انجام شود.

وی ادامه داد: اکنون موضوعی که نسبت به آن اختلاف نظر وجود دارد تعریف شهرداری و آموزش و پرورش نسبت به پرداخت عوارض است که در حال رایزنی برای حل آن هستیم.


بیشتر بخوانید: تمهیدات حذف مدارس خشت و گلی سیستان و بلوچستان


 مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران بیان کرد: شهرداری پرداخت عوارض را فقط مربوط به عوارض ساخت و ساز می‌داند و این در حالی است که در آموزش و پرورش تعریفی متفاوت برای پرداخت عوارض وجود دارد و علاوه بر ساخت وساز برای نوسازی هم پرداخت عوارض مورد توجه قرار گرفته است.

فولادوند با اشاره به اینکه تا کنون در پرداخت شرایط چندان مطلوبی نبوده است، اظهار کرد: البته تا حدی همکاری شهرداری را داشتیم و امیدواریم با رایزنی‌های انجام شده و طبق مواد قانونی در این زمینه عملکرد بهتری را شاهد باشیم.

انتهای پیام /

ماجرای پرداخت عوارض شهرداری به آموزش و پرورش 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار