رئیس اتاق بازرگانی خراسان جنوبی گفت:مهر امسال نمایشگاه ایران در مزارشریف با محوریت استان خراسان جنوبی برپا می‌شود.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، رایزن بازرگانی ایران در افغانستان عصر امروز با فعالان اقتصادی خراسان جنوبی در بیرجند دیدار کرد.


جوانمرد قصاب در این دیدار، اتخاذ شیوه‌های جدید در بازاریابی و سنجیدن قدرت اقتصادی خراسان جنوبی در افغانستان، ارتقا توسعه صادرات با جذب توریسم درمانی، گردشگری و تجاری و تحصیلی، استفاده از ظرفیت مناطق ویژه‌ی اقتصادی و افزایش گمرکات رسمی خراسان جنوبی را از جمله راه‌های مؤثر و بهبود زیرساخت‌های توسعه تجارت با افغانستان دانست.


احتشام، رئیس اتاق بازرگانی استان نیز گفت: واحد‌های تولیدی ما در استان از مشکل ضعف بازار گلایه مندند و ازآنرو که صادرات محور و به دنبال توسعه بازار‌های خود هستند، استفاده از بازار افغانستان و بازاریابی در این کشور، منجر به اشتغال پایدار می‌شود.


برپایی نمایشگاه ایران در مزارشریف با محوریت استان خراسان جنوبی در مهر امسال، ایجاد دفتر اتاق بازرگانی خ ج در افغانستان، حمایت از پروژه‌های خدمات فنی مهندسی و تسهیل واردا ت محصولات کشاورزی از افغانستان با نظارت وزارت جهاد کشاورزی و صادرات محصولات به افغانستان از مهمترین تصمیمات اخذ شده رایزن منتخب ایران در افغانستان، در دیدار با فعالان اقتصادی خراسان جنوبی بود.
انتهای پیام/ب


نشست فعالان اقتصادی با رایزن بازرگانی ایران در افغانستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.