مهم‌ترین حوادث امروز، پنجشنبه ۱۰ مرداد ماه ۹۸ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث در نقاط مختلف استان خوزستان در روز پنجشنبه ۱۰ مرداد ماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

دستگیری سارق مسلح شرور در اندیمشک 

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان گفت: متهم که دارای سوابق متعدد تیراندازی، سرقت، چاقوکشی، عربده کشی  با قرار دادن تصاویر خود در فضای مجازی اقدام به قدرت نمایی می‌کرد.

او افزود: با اقدامات اطلاعاتی پلیس محل پنهان شدن وی شناسایی شده و سحرگاه دیروز یک تیم عملیاتی پس از هماهنگی قضائی جهت دستگیری وی به محل اعزام شدند.

سردار عباس زاده تصریح کرد: شرور تحت تعقیب با بستن ۳ قبضه کلت کمری به کمرخود، بدون توجه به اخطار، ایست ماموران انتظامی اقدام به تیراندازی کرد که با واکنش و آتش متقابل پلیس مواجه شد و پس از مجروح شدن، دستگیر گردید.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: ۳ قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۲۱ فشنگ جنگی از وی کشف شد و ۳ نفر از همدستانش که در اغلب شرارت‌ها وی را همراهی می‌کردند در این عملیات دستگیر گردید.

این مقام مسئول در پایان گفت: متهم دستگیرشده پس از انجام درمان به همراه همدستانش جهت سیر مراحل قانونی و پاسخگویی به اتهامات خود، همراه پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضائی شهرستان شدند.

کشف جسد خواهران غرق شده در سد شهید عباسپور 

 علی خدری غریبوند سرپرست فرمانداری اندیکا گفت: جسد یکی از خواهران اهوازی که در پایین دست سد شهید عباسپور غرق شده بودند پیدا شد.

او افزود :جسد این دختر جوان توسط نیرو‌های محلی پیدا و به سردخانه منتقل شده و تلاش نیرو‌های امدادی و محلی برای یافتن جسد خواهر دیگر همچنان ادامه دارد.

خدری غریبوند ادامه داد: جسد دومین خواهر اهوازی غرق شده در پایین دست سد شهید عباسپور این شهرستانکه روی سطح آب آمده  توسط یکی از قایق‌های گشت زنیاز آب گرفته شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان اندیکا بیان داشت: پیرو هماهنگی انجام شده با شهرداری قلعه خواجه یک دستگاه آمبولانس برای انتقال جسد به سردخانه به ساحل رودخانه اعزام شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.