فرمانده انتظامی خراسان‌ جنوبی گفت: باند مسلح و سابقه دار موادمخدر که سال‌ها در استان‌های یزد، کرمان و سیستان و بلوچستان فعالیت می‌کرد، شناسایی و منهدم شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، سردار شجاع فرمانده‌  انتظامی خراسان جنوبی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه گفت: طی ۲۵ عملیات در هفته‌ی گذشته دویست هزار و صد و بیست و شش کیلو گرم مواد مخدر کشف و ۶۵ قاچاقچی دستگیرشده است.

او با بیان اینکه محموله‌ی ۱۳۷۵ کیلویی مورفین در هفته‌ی گذشته به کمک فرماندهی انتظامی خراسان رضوی کشف شد؛ افزود:این محموله از استان‌های جنوبی کشور بارگیری و به سمت استان‌های شمال غرب کشور در حرکت بوده که در محدوده‌ی شهرستان طبس شناسایی شد.

سردار شجاع تصریح کرد: درهفته‌ی گذشته باند مواد مخدر مسلح که طی سالیان گذشته در محدوده‌ی استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد فعالیت داشتند شناسایی و ۱۴ نفر از رابطین اشرار مسلح دستگیر و شش قبضه سلاح کشف شد.

او ادامه داد: درمرحله‌ی اول عملیات ۱۶۷ کیلو شیشه و در مرحله‌ی بعد در مسیر شهرستان طبس ۱۲۷ کیلو شیشه کشف شد و اعضای گروه در خدمت مراجع قضایی قرار گرفته اند.

شجاع از افزایش ۲۰ درصدی کشف مواد مخدر در استان از ابتدای سال  خبر داد و گفت: بیش از ۱۵ تن انواع مواد مخدر در استان کشف شده است..

او افزود: از ابتدای سال بیش از ۳۰ باند در استان مورد رهگیری قرار گرفته اند و تعداد ۴۸۲ دستگاه خودرو کشف و دستگیر شده است.

 

انتهای پیام / ط آ

افزایش ۲۰ درصدی کشف موار مخدر در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.