مهم‌ترین حوادث امروز ۱۰ مرداد ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مهم‌ترین حوادث امروز ۱۰ مرداد ماه سال ۹۸

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز پنج شنبه ۱۰ مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

بیش از ۱۴۰ راس دام در دام قانون

فرمانده انتظامی بوانات گفت: یک کامیون متوقف و در بازرسی از آن، ۱۴۴ رأس گوسفند قاچاق به ارزش ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ سید ابوالفضل مسعودی فرمانده انتظامی بوانات اظهار کرد: مأموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های مواصلاتی به یک کامیون حامل احشام مظنون و آن را متوقف کردند.

وی با بیان این که در بازرسی از این خودرو، ۱۴۴ راس گوسفند قاچاق کشف شد، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ مسعودی با اشاره به این که برابر نظر کارشناسان، ارزش دام‌های قاچاق، ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: مبارزه با قاچاق دام برای امنیت غذایی جامعه انجام می‌شود و شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

محموله کالای قاچاق در قیروکارزین متوقف شد

فرمانده انتظامی قیروکارزین از کشف یک هزار و ۴۶ قوطی نوشیدنی، ۱۷۷ عدد عروسک و ۱۰ دستگاه لپ تاپ قاچاق خبر داد.

سرهنگ ۲ حمید رضا صالحی فرد فرمانده انتظامی قیروکارزین اظهار کرد: در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و همچنین به منظور مقابله قاطعانه با معضل شوم قاچاق، مأموران انتظامی این شهرستان هنگام گشت زنی و کنترل محور‌های مواصلاتی به ۲ دستگاه ۴۰۵ و اتوبوس مظنون شدند و آن‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران موفق شدند در بازرسی از آن خودروها، یک هزار و ۴۶ قوطی نوشیدنی، ۱۷۷ عدد عروسک و ۱۰ دستگاه لب تاب قاچاق و بدون مدارک گمرکی را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان قیروکارزین ارزش ریالی این محموله قاچاق را برابر نظر کارشناسان، ۵۸۰ میلیون ریال برآورد کرد و گفت: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

کامیون حامل تریاک در شیراز زمین گیر شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس از توقیف یک کامیون و کشف ۴۸ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک خبر داد.

سرهنگ عبدالله خسروانی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس اظهار کرد: به منظور اجرای طرح مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در ورودی شیراز به یک کامیون مشکوک شدند.

او افزود: ماموران پس از طی مسافتی تعقیب و گریز موفق شدند کامیون را توقیف و در بازرسی از آن، ۴۸ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در کف اتاق جاسازی شده بود شدند.

سرهنگ عبدالله خسروانی تصریح کرد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

دستگیری سارقان حرفه‌ای در سپیدان

فرمانده انتظامی سپیدان از دستگیری ۲ نفر سارق حرفه‌ای با ۹ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد فداکار فرمانده انتظامی سپیدان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی، طرح دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی این شهرستان با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق به شناسایی و دستگیری ۲ نفر سارق در این زمینه شدند.

سرهنگ احمد فداکار با بیان اینکه متهمان در بازجویی فنی و تخصصی به ۹ فقره سرقت از اماکن خصوصی اقرار کردند، ادامه داد: این سارقان حرفه‌ای برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند.

انتهای پیام/چ

برچسب ها: حوادث ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار