فیاض مشاور وزیر صنعت و معدن و تجارت در امور بین الملل در بجنورد گفت: ازمجمع مدیران گله مندیم بخش خصوصی باید کمک حال بخش دولتی باشد.

صنعت قلب کار است، صنعت یعنی تلاش برای زنده ماندن/ از بخش خصوصی گله مندیمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، فیاض مشاور وزیر صنعت و معدن و تجارت در امور بین الملل در روز همایش ملی در بجنورد با شاره به اینکه امسال بیست و سومین سالی است که این روز گرامی داشته می‌شود گفت: هدف گرامیداشت این روز این بوده است که که صنعت گران و کارافرینان که در ۳۶۵ روز سال تلاس میکنند یک روز آن را ما از آن ها تقدیر کنیم.

فیاض با توجه به اینکه هر صنعت گر باید حدود ۴۳ حرفه رابه یاد داشته باشد تا بتواند یک واحد صنعتی را مدیریت کند افزود: صنعت گر باید بیمه، بانک، صنعت، وام و اجراییات را بداند.

او با اشاره به اینکه خراسان شمالی استانی بالقوه و ثروتمند است است اظهار کرد: در این استان باید تلاش شود تا گذشته جبران شود.

مشاور وزیر صنعت و معدن و تجارت در امور بین الملل گفت: در استان نگینی به نام پتروشیمی وجود دارد که نیازمند طرح توسعه است و صنعت مفیدی است.

او با شاره به اینکه بخش خصوصی باید به کمک بخش دولتی بیاید افزود: بخش خصوصی باید فعال‌تر عمل کند و بخش عمده صنعت بر دوش بخش خصوصی است و یک تنه نمی‌شود کار را پیش برد همچنین بخش دولتی نیز وظیفه تامین زیرساخت ها، برای فعالیت اثربخش و موثر بخش خصوصی را بر عهده دارد.

فیاض اظهار کرد: بخش خصوصی باید مجهز به علم و توان روز باشد، علم روز را فراهم کند و در انرژی روز جوانان را به کار بگیرد.

او باتوجه به اینکه در دنیا کشوری نداریم که ۱۵ دروازه ارتباطی داشته باشیم افزود: خراسان شمالی از ویژگی مرزی بودن برخوردار است و باید قدر آن را دانست.

انتهای پیام/ ر

صنعت قلب کار است، صنعت یعنی تلاش برای زنده ماندن/ از بخش خصوصی گله مندیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.