فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: تفکر شهدا از اطاعت از رهبری و نگاه شهدا به خدمت به مردم، باعث شده که ما امروز قدرتمند باشیم.

ترس دشمنان از جمهوری اسلامی به واسطه تفکری است که شهدا به یادگار گذاشته‌اندبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمد یزدی، فرمانده سپاه تهران بزرگ در مراسم گردهمایی یادگاران محمد رسول الله (ص) گفت: حضور خانواده شهدا در هر حرکتی می‌تواند آن اقدام را بیمه کند؛ امروز ما بیش از هر روز دیگری نیازمند حضور خانواده شهدا در عرصه جامعه هستیم.

وی افزود: دشمنان امروز می‌دانند وقتی فرزندان، برادران و پدران ما برای دفاع آماده می‌شوند، به پیروی از حرکتی که شهدا پایه گذار آن بودند، قصد برداشتن گام‌های بزرگی دارند.

یزدی ادامه داد: این تفکر شهدا از اطاعت از رهبری و نگاه شهدا به خدمت به مردم و پیروی از راه آن‌ها توسط مسئولین انقلاب اسلامی، باعث شده که ما امروز قدرتمند باشیم.

فرمانده سپاه تهران بزرگ همچنین عنوان کرد: نیاز است خانواده شهدا تشکل بزرگی را برای رسیدن به اهداف انقلاب در گام دوم تشکیل دهند و هر کجا خانواده شهدا حضور پیدا کردند به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کردیم.

سردار یزدی ادامه داد: قدرت و افتخارات عظیم امروز ما در دنیا و ترسی که دشمنان از جمهوری اسلامی دارند، به واسطه تفکری است که شهدا برای ما به یادگار گذاشته اند که باید از این میراث گرانقدر پاسداری کرد و این پاسداری جز با مدد خانواده شهدا امکان پذیر نیست؛ خانواده شهدا تنها وارث شهدا نیستند بلکه وارث انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: جوانان باید با ایجاد تشکل‌های مختلف در عرصه‌های مختلف حضور پیدا کنند و به لایه‌های نفوذ ناپذیری که برخی درست کردند، نفوذ کنند و حضور جدی داشته باشند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله در پایان گفت: خانواده شهدا نباید مطالبه‌ای جز مطالبه شهدا داشته باشند و باید آماده مبارزه‌ای سخت باشند و نباید بگذارند مسیرشان از مسیر درستی که به تعالی انقلاب منجر می‌شود، دور شود و باید با ایجاد اجتماعات بزرگ، گام‌های بزرگ در مسیر انقلاب بردارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار