امام جمعه همدان گفت: اقدام آمریکا در تحریم وزیر امورخارجه ایران نشانه کاهش قدرت آمریکاست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان در خطبه های نماز جمعه این هفته همدان در جمع نمازگزاران با اشاره به شهادت امام جواد علیه السلام گفت: سه رفتار و عمل انسان را به مقام رضوان الهی می رساند.

وی درادامه بیان کرد: کثرت استغفار، تواضع و زیادی در صدقه از مواردی است که انسان را به مقام رضوان الهی می رساند.

 امام جمعه همدان با اشاره به رذیلت اخلافی بخل در انسان و جامعه گفت:بخشندگی و انفاق برای فقرا از ویژگی های مومن و تاکید اهل بیت علیهم السلام است.

وی با اشاره به تحریم وزیر امور خارجه کشور گفت: این اقدام دولت آمریکا منطق هیتلری است که سابقه ندارد.

آیت الله شعبانی در ادامه بیان کرد:این اقدام آمریکا نشان دهنده افول قدرت و منطق آمریکا است.

 امام جمعه همدان با اشاره به اینکه دولت آمریکا منطق ندارد، گفت: دشمن با این اقدامات سعی دارد صدای مقاومت ومنطق ملت ایران در دنیا شنیده نشود.

وی با بیان اینکه دشمن از اشاعه مقاومت و منطق ملت ایران در دنیا میترسد،بیان کرد:دشمن دنبال مذاکره نیست بلکه تسلیم ملت و کشور ایران را می خواهد.

وی در ادامه تاکید کرد: نیم دیپلماسی کشور با قدرت و منطق در برابر زیاده خواهی های دشمن ایستادگی خواهد کرد.آیت الله شعبانی با اشاره به سالروز ازدواج امام علی علیه السلام و حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها گفت: تسهیل ازدواج جوانان و مهیا کردن شرایط زندگی ساده باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

آیت الله شعبانی با اشاره به اهمیت دهه اول ذی الحجه بیان کرد: انجام اعمال و نماز های توصیه شده در این دهه بسیار تاکید شده است.

وی با اشاره به روزخبرگار گفت:رسالت خبرنگاران و رسانه ملی بسیار مهم و ارزشمند است که نمی توان نقش خبر و خبرنگار را در جامعه نادیده گرفت.

انتهای پیام/د.ا

دولت آمریکا منطق ندارد

برچسب ها: امام جمعه ، آمریگا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.