امام جمعه موقت ایلام تحریم وزیر خارجه کشورمان را نشان از ضعف دولت آمریکا و متحدانش در برابر جمهوری اسلامی ایران دانست.

تحریم وزیر خارجه ایران نشان از ضعف آمریکا استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، حجت الاسلام شمس‌الله صفرلکی امام جمعه موقت ایلام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر ایلام گفت: آمریکا با همه تبلیغاتی که برای آزادی بیان، رعایت حقوق بشر و ... دارد، اخیرا وزیر خارجه ایران را تحریم کرد و این موضوع نشان از ضعف آمریکا و متحدانش در برابر جمهوری اسلامی است.

وی افزود: تمامی مسوولان به گفتمان مقاومت پایبند باشند، زیرا این امر مهم برای ملت و نظام برکات زیادی را به همراه خواهد داشت، همچنین دیپلماسی تهاجمی در دنیا تاثیر گذار خواهد بود، و دیپلماسی تدافعی نتیجه‌ی برای کشور نخواهد داشت.

امام جمعه موقت ایلام بیان داشت: لایحه دولت در زمینه حذف چهار صفر از پول ملی باید با برنامه‌ریزی و توجه ویژه نمایندگان مجلس مورد بررسی قرار گیرد، تصویب این لایحه نیازمند فراهم شدن زیرساخت‌های لازم اقتصادی در جامعه است.

وی تصریح کرد: مسوولیت‌پذیری مدیران علاوه بر پیشرفت جامعه سبب برآورده شدن انتظارات مردم از نظام خواهد شد.

حجت الاسلام صفرلکی در ادامه به ۱۴ مرداد روز حقوق بشر اسلامی اشاره کرد، و گفت: سازمان ملل نقش پلیس جامعه جهانی را بازی می‌کند و در عمل مدافع حقوق کشورهای غربی است، و این موضوع سبب مظلومیت کشورهای شرقی شده است.

امام جمعه موقت ایلام ادامه داد: زندگی انسان دو بعد دارد یک بعد فردی است که در آن ارتباطی با دیگران ندارد و رفتارهایش در محدوده شخصی خودش است و یک بعد اجتماعی دارد که با دیگر انسان‌ها ارتباط دارد.

 

انتهای پیام/با

سخنان خطیب جمعه ایلام در خطبه های نماز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.