بهزیستی شفت نسبت به انتشار خبر یکی از مراکز توانبخشی در فضای مجازی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمد نوروزی رییس اداره بهزیستی شفت گفت: رضایتمندی مردم و خصوصاً کشاورزان و رسیدگی به مسائل و مشکلاتشان در صدر الویت‌های کاری بهزیستی است.

او افزود: پاسخ دادن به مسایل وشفاف سازی نیز جزیی وظایف ماست. مرکز توانبخشی رفاه که تحت نظارت بهزیستی شفت می‌باشد از سال ۹۲ مجهز به تصفیه خانه هوازی بوده که اخیرا دچار نقص فنی شده و به موازات ارجاع پرونده توسط اداره محیط زیست به دادگاه محترم پیگیری‌های لازم صورت پذیرفته و مدیر مرکز متعهد گردید درعرض یکماه مشکل را برطرف کند.

نوروزی تصریح کرد:  با پیگیری‌های صورت گرفته در کمتر از یک هفته مشکل مرکز توسط مدیر مرکز در حال رفع و نامه رفع مشکل در اول هفته آبنده به اطلاع ریاست محترم محیط زیست خواهد رسید.

انتهای پیام/آ

واکنش بهزیستی نسبت به انتشار خبر یکی از مراکز توانبخشی در فضای مجازی

برچسب ها: بهزیستی ، تصفیه خانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.