رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه از دستگیری ۹ نفر که در پنج حادثه جداگانه اقدام به تیراندازی کرده و باعث مجروح شدن و ایجاد رعب و وحشت تعدادی از شهروندان شده بودند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حسن حیدری رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه گفت : پنج نفر این افراد در پی نزاع دسته جمعی در یکی از محلات حاشیه‌ای شهر کرمانشاه اقدام به تیراندازی کرده بودند که با جدیت پلیس امنیت عمومی مخفیگاه‌های آنان شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیات‌هایی جداگانه دستگیر شدند.

وی گفت : عامل ششم تیراندازی نیز چندی پیش در محله ۲۲ بهمن اقدام به این کار کرده و باعث مجروح شدن یکی از شهروندان شده بود که وی نیز با پیگیری‌های پلیس شناسایی و دستگیر شد.

حیدری تصریح کرد: نفر هفتم نیز که تیراندازی او باعث مجروح شدن یک خانم و یک آقا در شهر کرمانشاه شده بود با کار‌های اطلاعاتی پلیس امنیت عمومی مخفیگاهش شناسایی و در عملیاتی ضربتی تسلیم ماموران شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه ادامه داد: هشتمین فرد دستگیر شده هم شخصی بود که در شهرک تعاون اقدام به تیراندازی کرده بود که او هم با اقتدار پلیس در یکی از محلات حاشیه‌ای شناسایی و دستگیر شد.

وی با اشاره به دستگیری نهمین عامل تیراندازی نیز گفت: تیراندازی این فرد موجب وارد آمدن خسارت به اموال شخصی یکی از شهروندان شده بود.

حیدری در پایان از معرفی متهمان دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد .

 

 

انتهای پیام/د

نزاع دسته جمعی در یکی از محلات حاشیه‌

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.