رییس گروه مشاوران نظامی فرماندهی معظم کل قوا گفت: حقیقتا کردستان را امیر سرتیپ سپهر نجات داد.

کردستان را امیر سرتیپ سپهر نجات داد/ ایشان به اندازه سر سوزنی آلودگی مالی نداشت به گزارش حوزه دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آجا، امیر سرلشکر شهبازی فرمانده اسبق ارتش جمهوری اسلامی ایران، درباره شخصیت امیر سرتیپ ایرج سپهر جانشین خود در زمان فرماندهی، گفت: از دوران جوانی که ایشان را می‌شناختم، با سجایای اخلاقی ویژه‌ای از این مرحوم روبرو شدم.

وی افزود: حقیقتا حدود ۳۰ سال که در خدمتشان بودم، ایشان همیشه جایگاه استادی نسبت به بنده داشت اعم از اینکه من معاون ایشان بودم و بعد‌ها رییس سناد و فرمانده ارتش شدم و بسیار سنگین بود که ایشان را به‌عنوان جانشین خود منصوب کنم، اما ایشان پذیزفتند. من در تمام مدت چه در ریاست و مرئوسیت از ایشان کسب فیض کردم و مطلب یاد گرفتم.

امیر سرلشکر شهبازی با تاکید بر اینکه امیر سرتیپ سپهر خصوصیات ویژه‌ای داشت، خاطرنشان کرد: امیر سپهر اندازه سر سوزن آلودگی مالی نداشت و به دنبال منفعت شخصی نبود و هیچ حالت دو بعدی و سیاسی‌گری در ایشان نبود و همواره راحت با هم صحبت می‌کردیم.

رییس گروه مشاوران نظامی فرماندهی معظم کل قوا یادآور شد: امیر سرتیپ سپهر در تمام مدتی که در کردستان و در نیروی زمینی بودند یکبار تعریف نکرد که من چه کردم اگرچه در کردستان محاصره بودند و حقیقتا کردستان را ایشان نجات داد.

گفتنی است، پیکر امیر سرتیپ ایرج سپهر جانشین اسبق فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور امیر سرلشکر شهبازی فرمانده اسبق کل ارتش و رئیس گروه مشاوران فرماندهی معظم کل قوا، امیر سرتیپ آراسته رییس هیت معارف جنگ شهید سپهبد علی صیادشیرازی و جمعی از همرزمان آن مرحوم و فرماندهان نیرو‌های مسلح صبح امروز از درب منزل و با ادای احترام نظامی و تشریفات دژبان ارتش تشییع و در بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شد.   
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار