مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: ۲۵ نفر به دلیل آتش زدن کاه و کلش در شهر‌های استان به مراجع قضایی معرفی شدند.

ابراهیمی مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در راستای طرح ممنوعیت آتش زدن کاه و کلش و سوزاندن ساقه‌های برنج، ماموران یگان حفاظت و کارشناسان ادارات حفاظت محیط زیست شهرستان‌های آمل و فریدونکنار با تذکر به کشاورزان، ۲۵ متخلف را که اقدام به آتش زدن کاه و کلش و آلودگی زیست محیطی نمودند را به مراجع قضایی معرفی کردند.

او افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل در گشت و کنترل در منطقه دشت سر آمل ۱۱ن فر متخلف و در منطقه پایین لیتکوه ۲ نفرمتخلف که اقدام به آتش زدن کاه و کلش کردند را پس از تشکیل پرونده قضایی  به استناد ماده ۲۰ قانون هوای پاک به دادگاه معرفی کردند.

ابراهیمی گفت: در ماموریت دیگری ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل در گشت و کنترل در مناطق حوزه استحفاظی آمل، ۵ نفر متخلفی که اقدام به آتش زدن کاه و کلش کردند را پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران افزود: اکیپ اجرایی برخورد با آتش زدن کاه و کلش در شهرستان فریدونکناربا همکاری کارشناسان و ماموران اجرایی اداره کل و شهرستان فریدونکنار تشکیل شد که پس از گشت و کنترل ۷ کشاورز متخلف نیز با تشکیل پرونده قضایی به دادگاه معرفی شدند.

انتهای پیام/ م

معرفی ۲۵ نفر به مراجع قضایی به دلیل آتش زدن کاه وکلش در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.