طرح پویش گرم کتاب با شعار «آینده را باید ساخت» در ۶ شهر استان کردستان توسط مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

اجرای طرح پویش گرم کتاب در استان کردستانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سهیلا شیخی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان گفت:این طرح با محور‌های ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و معرفی خدمات کانون به گروه مخاطبان کودک و نوجوان و جذب اعضا در کامیاران، سنندج، بانه، قروه، سقز و بیجار در حال برگزاری است.
وی افزود: هدف از اجرای طرح پویش کتاب توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه، افزایش سرانه امانت و مطالعه کتاب در کودکان و نوجوانان، غنی سازی اوقات فراغت، ایجاد فضایی متفاوت در حوزه مطالعه کتاب برای کودکان و نوجوانان و معرفی خدمات کانون به گروه مخاطبان کودک و نوجوان و جذب اعضا است.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان گفت: مربیان این کانون در استان در قالب اجرای این طرح با اجرای فعالیت‌های خلاقانه و هدفمند به ارتقای آگاهی‌های کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها و همچنین بسترسازی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌پردازند.
شیخی تاکید کرد: فعالیت‌های روخوانی و معرفی کتاب، قصه‌گویی، بازی و سرگرمی، آموزش کاردستی و برپایی کارگاه آموزش سفالگری برای مخاطبان از جمله برنامه‌های مربیان در این طرح است.
طرح پویش گرم کتاب از ۱۳ تیر ماه آغاز شده و تا ۲۲ شهریور سال جاری ادامه دارد.

انتهای پیام/ت

طرح پویش کتاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.