ستاری گفت:استاندارد‌های حوزه هوایی باید برای شرکت‌های دانش بنیان و فناور تبیین شود.

///به گزارش  حوزه فن‌آوری‌گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، رویداد فناورانه تعمیر و نگهداری هواپیما فناورانه با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی و مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری و سازمان هواپیمایی کشور طی دو روز (۱۳ و ۱۴ مرداد) برگزار می‌شود.

سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در بازدید از این رویداد فناورانه با بیان اینکه زمانی در حوزه هوایی به شدت وابسته بودیم، اظهار کرد: امروز صنعت هوایی کشور کار خود را به خوبی پیش می‌برد.

او با اشاره به اینکه ما نمی‌توانیم فناوری را خریداری کنیم و باید آن را بیاموزیم، افزود: با این شرایط هنوز ایستاده‌ایم و به پیش می‌رویم. البته باید استاندارد‌ها را در حوزه تعمیر و نگهداری هواپیما رعایت کنیم و تا زمانی که برای ساخت، تعمیر و نگهداری هواپیما خودکفا نشویم نمی‌توان گفت که پیشرفتی داشته‌ایم.
 
به گفته ستاری باید استاندارد‌های حوزه هوایی برای شرکت‌های دانش بنیان و فناور تبیین شود.

او گفت: امکان مادی که صندوق نوآوری و شکوفایی در اختیار شرکت‌ها قرار داده در کشور بی‌نظیر است و باید شرکت‌های دانش بنیان و واحد‌های فناور از آن استفاده کنند.
 
رئیس بنیاد ملی نخبگان تاکید کرد: باید از تجربیات صنعت هوایی در عرصه‌های نظامی و حوزه هواپیما‌های مسافربری بهره برداری کنیم.
بیشتر بخوانید: عبور از تحریم‌های حوزه فناوری به کمک شرکت‌های دانش‌بنیان
نمایشگاه محصولات و خدمات مورد نیاز تعمیر و نگهداری هواپیما و کارگاه‌های تخصصی مرتبط طی روز‌های ۱۳ و ۱۴ مرداد در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود. در این رویداد قرار است نیاز‌های فناورانه تعمیر و نگهداری هواپیما ارائه شود.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: وزارت علوم ، فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار