مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد گفت: رسالت اصلی خبرنگاران مطالبه مشکلات مردم و درخواست پاسخگویی از مسئولان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، احمد پهلوانیان رئیس صدا و سیمای استان یزد در دیدار صمیمی با خبرنگاران شهرستان مهریز اظهار داشت: رسالت اصلی خبرنگاران مطالبه مشکلات مردم و درخواست پاسخگویی مسئولان است؛ که تحت هر شرایط این وظیفه را انجام می‌دهند.

پهلوانیان ادامه داد: مردم شهرستان مهریز مردمی ولایت مدار، انقلابی، سخت کوش و همیشه در صحنه هستند هرچند با مشکلات فراوانی برای رسیدن به توسعه و رشد مواجهه بودند.

او تصریح کرد: مدیران شهرستان مهریز از جمله مدیران انتقاد پذیر و پاسخگو در مقابل مطالبات مردمی از طریق صدا و سیما هستند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد گفت: خبرنگاران همواره باید در شرایط سخت و مختلف حضور داشته و در عین حال تأتیر گذار هم باشند.

او در خصوص پوشش خبری مراسم عزاداری گفت: در سال گذشته در ۲۴ نقطه استان یزد مراسم عزاداری‌ها تحت پوشش خبری صدا و سیما قرار گرفته که  هفت مورد آن در شهرستان‌های بافق، ابرکوه، مهریز و تفت بوده است.

پهلوانیان ادامه داد: در روز عاشورا بیش از ۱۷ ساعت بخش زنده بدون قطعی در استان یزد و حسینه باغ بهار شهرستان مهریز انجام شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد با اشاره به سه محور اصلی برنامه سازی صدا و سیمای یزد افزود: مسئله آب، رونق تولید و اشتغال با استفاده از توانایی جوانان در عرصه‌های مختلف استفاده شده و برنامه مردم بالا دست که بهترین برنامه در کشور است و برنامه رصد که با استقبال خوبی نیز مواجه شده در راستای تأمین همین اهداف بوده است.

پهلوانیان ادامه داد: باشگاه خبرنگاران جوان در سه شهرستان بافق، اردکان و میبد راه اندازی شده و در شهرستان ابرکوه و مهریز در دست اقدام است.

او درباره سوال قطعی شبکه‌های دیجیتال در روستای مهریز گفت: کم و زیاد شدن ولتاژ، و در نقطه بدون دسترسی به ماهواره قرار داشتند یا به سرقت رفتن تجهیزات دیجتال از عمده‌ترین علل قطع شبکه‌های دیجیتال است.

انتهای پیام/ غ

مطالبه مشکلات مردم اصلی ترین رسالت خبرنگاران است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار