آیت الله صافی گلپایگانی با اشاره به فعالیت بهزیستی در مهد‌های کودک، خواستار تدوین برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در این مراکز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، آیت الله العظمی صافی گلپایگانی در دیدار سرپرست بهزیستی استان قم، ضمن تقدیر از خدمات بهزیستی به معلولین و نیازمندان با این جمله که «ای کاش من هم می‌توانستم شریک و همراه شما باشم در این خدمات»، کار در بهزیستی و خدمت به بندگان خدا را بسیار بزرگ و با اهمیت برشمرد که موجب اجر و پاداش الهی و خوشحالی حضرت ولیعصر (عج) می‌شود.

این استاد سطوح عالی حوزه ضمن دعوت خیرین و نیکوکاران به کمک و مساعدت به بهزیستی،تصریح کرد: خدمات خود را به مردم عرضه کنید، اطلاع‌رسانی کنید، خیرین وقتی کار‌های شما را ببینند و اعتماد کنند حتماً همچون گذشته و بیشتر در امور شما مشارکت می‌کنند، چون هر کسی در این امور به هر مقدار با شما همکاری کند شامل بزرگ‌ترین اجر‌ها و پاداش‌هاست.

آیت الله صافی گلپایگانی در پایان اشاره‌ای هم به مهد‌های کودک و برنامه‌های بهزیستی برای تربیت نونهالان کرد و خواستار تدوین برنامه‌های فرهنگی و مذهبی برای این گروه سنی شد.

وی با اشاره به نیاز‌های توان‌خواهان تحت پوشش بهزیستی خواستار توسعه خدمات بهزیستی و افزایش و ارتقاء فعالیت‌ها شد و گفت: در همه حال در خدمت به نیازمندان به یاد حضرت حجت (عج) باشید و بدانید که چه کسانی را مورد تفقد قرار می‌دهید خصوصاً اینکه خدمت شما در شهر مقدس قم، شهر آل محمد (ص) به زائرین و مجاورین حضرت معصومه (س) است، قدردان این نعمت‌ها باشید.

لازم به ذکر است در ابتدای این دیدار هادی کریمی اصل سرپرست بهزیستی استان قم ضمن تشریح عملکرد بهزیستی و خدمات متنوع و متعدد سازمان به جامعه هدف و عموم مردم و تقدیر از حمایت‌های خاص آیت الله صافی و بیت ایشان از برنامه‌ها و مراکز بهزیستی به‌ویژه اداره مرکز شبانه‌روزی نگهداری فرزندان بهزیستی حضرت قاسم (ع) که مستقیماً زیر نظر این بیت اداره می‌شود خواستار توصیه مردم به مشارکت در امور بهزیستی شد.

انتهای پیام/ح

برنامه‌های فرهنگی و مذهبی برای اجرا در مهد‌های کودک تدوین شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار