خلیل دلپاک با بیان اینکه امسال هشت کاروان از استان سمنان به مدینه منوره و مکه مکرمه اعزام شدند از اعزام آخرین کاروان زائران خانه خدا به سرزمین وحی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، خلیل دلپاک مدیر حج و زیارت استان سمنان با بیان اینکه امسال هشت کاروان از استان سمنان به مدینه منوره و مکه مکرمه اعزام شدند ازاعزام آخرین کاروان از استان سمنان به سرزمین وحی خبر داد.

وی افزود: امسال یک هزار و ۶۰ زائر از استان سمنان در قالب این کاروان‌ها رهسپار سرزمین وحی شدند.

قدرت الله چتری معاون حج و زیارت استان سمنان نیز به مجموعه اقدامات انجام‌شده برای رفاه حال زائران اعزامی از استان اشاره کرد و گفت: در این سفر معنوی ۵۰ کارگزار و عوامل خدماتی همراه زائران استان سمنان اعزام‌شده‌اند.

وی بیان داشت: از هشت کاروانی که از استان سمنان راهی سرزمین وحی‌شده‌اند ۲ کاروان مدینه‌بعد و ۶ کاروان مدینه‌قبل بوده‌اند.

چتری افزود: در میان زائران اعزامی دختری با ۱۳ سال سن و مردی با ۹۳ سال سن به‌عنوان خردسال‌ترین و مسن‌ترین زائران اعزامی به چشم می‌خورند.

معاون حج و زیارت استان سمنان اظهار داشت: همه تمهیدات لازم برای رفاه و جلب رضایتمندی حجاج اعزامی از تغذیه تا اسکان و ارائه خدمات رفاهی در این سفر اعزامی مدنظر قرارگرفته شده است.

انتهای پیام / ر

جزئیات اعزام زائران استان سمنان به سرزمین وحی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.