علی موذن گفت: این مسابقات از پانزدهم مرداد ماه به مدت سه روز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علی موذن سرپرست هیئت بدمینتون استان سمنان در جمع خبرنگاران  با بیان اینکه مسابقات رنکینگ بدمینتون بانوان کشور در سمنان برگزار می‌شود،گفت: این رقابت‌ها پانزدهم مرداد ماه در سالن اختصاصی بدمینتون شهر سمنان آغاز و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

او با بیان اینکه اختتامیه این رقابت‌ها روز هجدهم مرداد ماه‌جاری در سمنان برگزار می‌شود، گفت: مسابقات در بخش انفرادی با حضور ۸۵ بازیکن برگزار می‌شود.

سرپرست هیئت بدمینتون استان سمنان با بیان اینکه رقابت‌های رنکینگ بانوان کشور در قسمت تیمی نیز با حضور ۳۶ تیم برگزار می‌شود، ابراز داشت: این دومین مرحله از رقابت‌های رنکینگ بدمینتون بانوان کشور است.

موذن با اشاره به ظرفیت‌های فوق‌العاده بدمینتون بانوان استان سمنان، گفت: ۱۰ بدمینتون باز از استان در این رقابت‌ها حضور دارند که عمده آن‌ها نیز نفرات شاخص این رشته در کشور و حتی آسیا محسوب می‌شوند.

او با بیان اینکه رقابت‌های رنکینگ بدمینتون بانوان کشور در سمنان مهمان ویژه‌ای نیز خواهد داشت، افزود: سرمربی تیم ملی بدمینتون بانوان کشور نیز برای دیدار از این مسابقات به سمنان سفر می‌کند.

انتهای پیام / م

حضور ۱۰ نماینده از استان سمنان در مسابقات رنکینگ بدمینتون بانوان کشور 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.