شهردار خرمشهر گفت: نخاله ریزی در این شهرستان بیش از حد اعتدال است و هر روز ۲۰ سرویس نخاله از سطح این شهر جمع آموری می شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،داود دارابی شهردار خرمشهر امروز در دومین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی خرمشهر، گفت: شهرداری خرمشهر تصمیم دارد در بازه زمانی یکساله طرح پاکسازی محله به محله را انجام دهد و از ابتدای امسال محلات عباره، کوی معین پاکسازی شده و قرار است پاکسازی کوی طالقانی به صورت معبر به معبر از پس فردا آغاز شود.

اوافزود: در خصوص نخاله ریزی با وجود اقدامات انجام شده مشکل همچنان باقی است و لازمه نتیجه بخش بودن این اقدامات نگه داری محیط توسط مردم و فرهنگسازی در این زمینه است.

شهردار خرمشهر از ترمیم نشدن نوار حفاری به عنوان یکی از مشکلات مهم شهری این شهر یاد کرد و گفت: ۲۰۰ کیلومتر نوار حفاری در خرمشهر وجود دارد که شهرداری به تنهایی توان ترمیم آنها را ندارد.

دارابی همچنین اختصاص زمین برای دستفروشان برای رفع این مشکل در خرمشهر را خواستار شد و ادامه داد: تمام زمین های شهرداری ضبط تامین اجتماعی است و برای ساماندهی دستفروشان نیاز است زمینی مناسب توسط نهادی در نظر گرفته شود تا دستفروشان به اراضی بزرگتر هدایت شوند.

او در ادامه به لایروبی و آهک پاشی انهار اشاره کرد و گفت: در بحث لایروبی وبآهک پاشی انهار روباز ۱۴۰ کیلومتر لایروبی و ۱۴۱ کیلومتر آهک پاشی شده است.

شهردار خرمشهر همچنین از تلاف ۷۰۴ سگ بیمار در خرمشهر خبر داد.

انتهای پیام/ د

نخاله ریزی در این شهرستان بیش از حد اعتدال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.