مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: هم‌اکنون یک هزار و ۲۷۰ روستای استان دارای پوشش تلفن همراه هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز رزمی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل امروز در نشست با فرماندار خلخال با اشاره به این که شاهد پوشش ۱۰۰ درصدی شهر‌های استان از پوشش نسل سوم و چهارم تلفن همراه هستیم گفت: هم‌اکنون یک هزار و ۲۷۰ روستای استان دارای پوشش تلفن همراه هستند و تا پایان امسال ۴۰ روستا نیز به جمع این روستا‌ها اضافه می‌شود که این موضوع نیز با جدیت در حال انجام است.

او افزود: با اضافه ۵۲۸ روستای استان اردبیل به جمع خانواده‌های اینترنتی در مجموع تعداد روستائیان بهره‌مند از اینترنت پرسرعت به ۱۳۵۸ می‌رسد که این آمار نشان از رونق‌بخشی شفاف و واضح به توسعه شبکه اینترنت پرسرعت روستایی است.

رزمی با اشاره به این که در مناطق روستایی زیرساخت‌های ارتباطی روز به روز در حال توسعه است بیان کرد: در این زمینه سرمایه‌گذاری‌های مناسبی نیز در حال انجام است که در این زمینه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برنامه‌های بسیار خوبی در دست اجرا دارد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: مناطق شهری به تنهایی از زیرساخت‌های ارتباطی بهره‌مند نیستند بلکه این موضوع در مناطق روستایی نیز در اولویت قرار گرفته است به طوری که هم‌اکنون از نظر پوشش ارتباطی روستایی رتبه سوم استان‌های کشور را کسب کرده است.

او بیان کرد: اخذ تلفن ثابت در مدت زمان طولانی نیز به دلیل برخی محدودیت‌ها از جمله افزایش تقاضا برای واگذاری تلفن ثابت در دستور کار قرار گرفته که در این زمینه این محدودیت با همکاری شرکت مخابرات منطقه اردبیل مدیریت و به درخواست‌های مردمی پاسخ عملی داده می‌شود.

انتهای پیام/ ع

بهره مندی ۱۳۵۸ روستای اردبیل از خدمات اینترنت پرسرعت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.