معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان بر لزوم برگزاری جشنواره ملی تابستانه از سوی تمام هیات‌های ورزشی استان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم نصیری معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت:  اعتباری برای هیات‌های ورزشی استان در نظر گرفتیم و انتظار داریم که تمام هیات‌ها با یک برنامه ریزی منسجم تا قبل از پایان شهریورماه جشنواره ملی تابستانه را برگزار کنند. چرا که این جشنواره  از سوی وزارت ورزش و جوانان ابلاغ شد.

او افزود: اداره کل ورزش استان در بخش ارزیابی عملکرد رتبه سوم کشور را به خود اختصاص داد و ما در هیات همگانی ۳۲ کمیته داریم که اگر هفتگی یک برنامه برگزار کنند می‌توان برای بیش از نیمی از سال برنامه‌های مفرح و با نشاط داشته باشیم که در روحیه افراد جامعه موثر است.

 نصیری ادامه داد: در طول سال تمام هیات‌ها را به خوبی رصد می‌کنیم وبا هیات‌های کم کار برخورد می‌کنیم.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان تصریح کرد: هدف ما توسعه ورزش در تمام مناطق استان است و در طول چند سال گذشته اقدامات خوبی در این راستا انجام شده است.

این مقام مسئول گفت: از آنجا که فعالیت در ورزش همگانی در دستور کار تمام دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌ها قرار دارد بی شک می‌توان با همکاری ارگان‌های استان شاهد اتفاقات خوبی در ورزش‌های همگانی استان بود.

نصیری در پایان گفت: از جمله اهداف مد نظر وزارت ورزش برای توسعه ورزش همگانی نهادینه سازی فرهنگ ورزش همگانی، توسعه و ارتقاء سطح سلامتی و ترویج نشاط اجتماعی، کاهش ناهنجاری‌های جسمی و روحی و کاهش هزینه درمان، ارتقاء نگرش و افزایش مشارکت زنان و مردان در پرداختن به فعالیت‌های ورزش همگانی و ساماندهی و غنی سازی اوقات فراغت اقشار مختلف جامعه  است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.