نفرات برتر رشته ریاضی از تجربیات جذاب خود در کنکور ۹۸ گفتند.

ناگفته‌های خواندنی از نفرات برتر ریاضی و فنیبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، دانا افاضلی رتبه سوم گروه علوم ریاضی کنکور ۹۸ گفت: از آبان سال ۹۷ مطالعه را شروع کردم؛  قصد دارم در رشته مهندسی کامپیوتر ادامه تحصیل دهم؛ روزی ۴ الی ۸ ساعت در روز مطالعه می‌کردم.

 رتبه سوم گروه علوم ریاضی با بیان اینکه ۲ سال متوالی در المپیاد شرکت کرده‌ است، گفت: در کلاس‌های کمک آموزشی شرکت نکردم اما در آزمون‌های سنجش شرکت کردم. استرس خیلی نداشتم و تنها استرسم در سر جلسه امتحان بود؛ کمک پدر و مادرم بسیار در قبولی تاثیر داشت.

رتبه ششم ریاضی و فنی: از منابع زیادی برای قبولی کمک گرفتم

ارشان دلیلی، رتبه ششم ریاضی و فنی ضمن اظهار خوشحالی بیان کرد: قصد دارم ادامه تحصیل دهم و در رشته مهندسی کامپیوتر بتوانم خود را قوی کنم. برای رسیدن به این قبولی تلاش های بسیاری کردم و از منابع زیادی برای قبولی کمک گرفتم.

ناگفته‌های خواندنی از نفرات برتر ریاضی و فنیفاطمه جعفری، رتبه هشتم ریاضی و فنی با بیان اینکه قصد دارد در رشته مهندسی برق ادامه تحصیل دهد، گفت: در سال یازدهم شروع به مطالعه کرده و کلاسهای آموزشی متفاوتی را در برنامه قبولی خود قرار داده است.

رتبه نهم ریاضی و فنی: از فضای مجازی دور بودم

مهران منتظر، رتبه نهم ریاضی و فنی با بیان اینکه برای قبولی در کنکور بیش از سه سال زحمت کشیدم، گفت: تلاشهای بی وقفه‌ای برای قبولی در کنکور داشتم که حتی گوشی‌ام سوخت اما نرفتم که مجدد گوشی بخرم و خود را سرگرم تفریحات مجازی نکردم.


بیشتر بخوانید: ناگفته‌های خواندنی از نفرات برتر تجربی


او افزود: تنها به فکر درس خواندن بودم و در آزمونهای مختلفی شرکت کردم. در نظر دارم در رشته مهندسی برق ادامه تحصیل دهم و اگر خدا بخواهد شرکت بزنم.

رتبه دهم ریاضی: بهترین منبع،  کتاب‌های درسی است

ناگفته‌های خواندنی از نفرات برتر ریاضی و فنیمحمد مهدی ابوترابی، رتبه ۱۰ کنکور ۹۸ در رشته ریاضی گفت: قبل کنکور به قبولی فکر می‌کردم اما بعد از کنکور، چون همه می‌گفتند که آسان بود، فکر نمی‌کردم جزو نفرات برتر باشم اما امروز با اعلام نتایج واقعا شوکه شدم.

او درباره شرکت در کلاس‌های کنکور گفت: من در هیچ کلاسی شرکت نکردم و فقط در مدرسه و خانه به صورت آزاد مطاله کردم. به نظر من بهترین منبع، همان کتاب‌های درسی است البته از یک یا دو کتاب کمک درسی هم استفاده کردم.

رتبه ۱۰ رشته ریاضی در پاسخ به این سوال که چند ساعت در طول روز مطالعه داشته است، گفت: من، چون در حین تحصیل مطالعه داشتم در پایه دوازدهم به مشکلی نخوردم.

او در پایان به پشت کنکوری‌ها گفت: یک سال زمان زیادی است برای موفقیت؛ اگر از همان اوایل تابستان درس بخوانند، نزدیک کنکور به مشکل نمی‌خورند و فشاری را تحمل نمی‌کنند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار