مدیربرنامه چشمی گفت: سپاهان یکی از باشگاه های خوب داخلی است اما با این باشگاه برای انتقال چشمی مذاکره ای نکردیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که گفته می شود روزبه چشمی بازیکن فصل گذشته استقلال با باشگاه سپاهان مذاکراتی داشته است و به زودی با این تیم اصفهانی قرارداد می بندد اما مدیربرنامه های این بازیکن این موضوع را تکذیب کرد. 

حسین کریمی مدیربرنامه های روزبه چشمی ضمن تکذیب این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: سپاهان یکی از باشگاه های خوب داخلی است، اما تاکنون صحبتی با این باشگاه برای انتقال چشمی نداشتیم. به هر حال مشخص است تیم های مطرح داخلی چشمی را برای فصل بعد بخواهند اما با هیچ کدام از آنها مذاکره ای نکردیم. 

بهترین تصمیم را تا چند روز آینده می گیریم 

او بیان کرد: در حال حاضر مذاکرات با باشگاه های خارجی ادامه دارد و تصمیم نهایی را تا چند روز آینده خواهیم گرفت. ما قصد داریم در اسرع وقت پیشنهادات خارجی را بررسی کنیم تا بدون عجله ای بهترین انتخاب را داشته باشیم. 

باشگاه الاهلی همچنان به دنبال جذب چشمی است 

مدیربرنامه های چشمی درباره اینکه پیوستن این بازیکن به الاهلی به علت اختلافات مالی بهم خورد، گفت: ما حتی با باشگاه الاهلی قطر به توافقات مالی هم دست یافتیم، اما به خاطر اینکه چند پیشنهاد از باشگاه های اروپایی به دستمان رسید، به همین علت مذاکراتمان را با این باشگاه قطری ادامه ندادیم. این باشگاه قطری هنوز هم خواهان جذب چشمی است و حتی حاضر شدند بازیکن خارجی خود را کنار بگذارند اما روزبه دوست دارد فصل آینده فوتبالش را در اروپا ادامه بدهد. 

بحث مالی بین ما و باشگاه استقلال مطرح نشد 

او درباره اینکه چشمی خواستار مبلغی بیش از قرارداد یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان  از استقلال شده است، گفت: قرارداد چشمی در فصل گذشته این مبلغ نبوده است و اصلا جلسه ای با استقلالی ها نداشتیم که بحث مالی مطرح کنیم. چشمی بعد از بازی استقلال و العین از من خواست تا به مسئولان استقلال بگویم که به جای او دنبال بازیکن دیگری باشند. به هر حال طبیعی است که باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد چشمی تلاش کند و مسئولان این تیم پیغام و پسغام دادند اما او قصد دارد در اروپا بازی کند. 


بیشتر بخوانید: 

واکنش باشگاه سپاهان به خبر جذب روزبه چشمی

ویلموتس ترمز روزبه چشمی را برای پیوست به الاهلی کشید

روزبه چشمی در قطر دیده شد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار