نویسنده و خبرنگار عربستانی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی اعلام کرد کشورش با این رژیم خصومتی ندارد.

اذعان نویسنده عربستانی درباره دوستی کشورش با رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از صفحه فیس‌بوک «اسرائیل تتکلم بالعربیه» منتسب به وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، سکینه المشیخص، نویسنده و خبرنگار سعودی در گفتگوی اختصاصی با شبکه «مکان» این رژیم اعلام کرد هیچ خصومتی میان اسرائیل و عربستان وجود ندارد.

وی گفت: ما مشکلات سیاسی با اسرائیل نداریم و اسرائیل تاکنون حتی یک تیر به سمت ما شلیک نکرده است!

این نویسنده سعودی اذعان کرد مواضع برخی کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس با تل آویو هماهنگی واضحی دارد و همچنین مدعی شد این کشور‌ها در مقابله با ایران و هم‌پیمانانش در منطقه مواضع یکسانی دارند.

المشیخص در پاسخ به این سوال که آیا در آینده به اراضی اشغالی سفر می‌کند گفت: همکاران من به اسرائیل سفر کردند و توانستند تل آویو را از نزدیک ببینند و من قطعا این آمادگی را دارم که در آینده به آن سفر کنم.

این نویسنده سعودی معتقد است که فرصت صلح با رژیم کودک‌کش صهیونیستی فرا رسیده و صلح با این رژیمی را در ثبات، توسعه، شکوفایی و پیشرفت مهم و تاثیرگذار دانست!

از زمان به قدرت رسیدن محمد بن سلمان در ژوئن ۲۰۱۷، گرمی روابط ریاض و تل آویو بیش از پیش علنی شده و روزانه در خصوص ابعاد مختلف همکاری میان دو طرف مطالبی در رسانه‌های رژیم صهیونیستی منتشر می‌شود. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار