با توجه به فرارسیدن عید قربان در راستای نظارت بهداشتی بر دامهای ذبح شده در این روز مبارک اکیپ های نظارتی تشکیل و تجهیز شدند.

محمودی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان قاینات در خصوص ذبح دام‌های قربانی در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: در جهت اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی دامپزشکی و کاهش اقدامات احتمالی مخاطره آمیز شهروندان اکیپ‌های نظارتی دامپزشکی شهرستان تجهیز و آماده ارایه خدمات شدند.

او به منظور اجرای هرچه بهتر نظارت بهداشتی بر ذبح دام‌های قربانی در روز عید قربان افزود: ۷ اکیپ نظارتی در سطح شهرستان متشکل از ۴ اکیپ سیار و ۳ اکیپ ثابت به صورت مجهز نظارت خواهند نمود و کارشناسان شبکه نیز در کشتارگاه دام مستقر خواهند بود.

محمودی بیان کرد: اکیپ‌های تشکیل شده در چندروزباقی مانده تا عید قربان با اقدامات تبلیغی، ترویجی و آموزشی با جدیت و در سطح وسیعی از مخاطبان و گروه‌های هدف شروع به کار نموده اند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان قاینات در پایان عنوان کرد: همشهریان برای ذبح دام قربانی خود به کشتارگاه دام مراجعه نمایند تا پس از ذبح دام قربانی و سردسازی لاشه و آلایش خوراکی گوشت و آلایش سالم، با کیفیت و بهداشتی را بصورت رایگان دریافت نمایند.

انتهای پیام / ط ا 

تشکیل ۷ اکیپ نظارتی در  روز عید قربان

برچسب ها: دامپزشکی ، بهداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.