نماینده مجلس از افزایش ۱۱ درصدی اعتبارات استان مرکزی خبر داد.

افزایش ۱۱ درصدی اعتبارات استان مرکزی کریمی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان خنداب در گفتگو با   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: اعتبارات استان مرکزی ۱۱ درصد افزایش داشته است.

کریمی افزود: افزایش اعتبارات در شهرستان خنداب هم بوده و این مبلغ به مقدار ۱۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان برای سال ۹۸ رسیده است.

وی اضافه کرد: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها باتوجه به اینکه فعالیت‌های اقتصادی در سطح شهرستان ضعیف است، درآمد بالایی ندارند و باید تلاش کنیم کمبود‌های خنداب و جاورسیان رفع شود و مبالغی برای آن‌ها در نظر گرفته شود.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: عمده اولویت‌ها که ۳۰ درصد اعتبارات است در حوزه راه‌ها ازجمله راهداری و راه و شهرسازی بوداختصاص یافت و بازنگری طرح‌های هادی روستایی، حوزه بهداشت و درمان، تامین آب شرب، زیر ساخت‌های بخش کشاورزی، ورزش و برق و گاز رسانی روستا‌ها هم اولویت‌های مهم دیگر بودند.

حاجعلی بیگی فرماندار خنداب هم گفت: اعتبارات خنداب با تلاش نمایندگان ۲۳ درصد افزایش یافته است.

جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان خنداب با حضور نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در فرمانداری خنداب برگزار شد.

انتهای پیام / ج

نماینده مجلس از افزایش ۱۱ درصدی اعتبارات استان مرکزی خبر داد

برچسب ها: اخباراقتصادی ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.