مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با تبریک روز خبرنگار، خبرنگاران را معماران فرهنگی جوامع توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با صدور پیامی ضمن تبریک 17 مرداد روز خبرنگار، خبرنگاران را معماران،  مبلغان و سفیران فرهنگی خطاب کرد.

در این پیام آمده است.« رسالت خبرنگاری رسالت سخت و مسئولیتی خطیر است که می تواند زمینه توسعه مناطق را موجب شده و تمامی محرومیت ها، ضعف ها و کمبودها را عیان سازد.سختی کار خبری البته فرجام خوشایندی نیز دارد؛ هر محرومیتی که ریشه کن شده و هر گرهی که از کار خلق باز می شود شیرینی و لذت این حرفه خطیر است.»

در ادامه آماده است:« در اهمیت کار خبری همین بس که رسانه ها می توانند بازوی یاریگر فعالیت دستگاه های اجرایی باشند و مدیران و مسئولان را در خدمت رسانی به مردم حمایت کنند.اطلاع رسانی یکی از رسالت های اصلی دستگاه های اجرایی است که بدون حمایت و کمک رسانه ها عملا غیرممکن بوده و غفلت از آن به منزله ابتر ماندن فعالیت یک مجموعه است. مجموعه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل نیز واقف بر اهمیت رسانه، از تمامی ظرفیت رسانه ها بهره گرفته و هر خبرنگار و رسانه را سفیر فعالیت های خود می داند. این مجموعه طی سال های اخیر با برقراری تعامل سازنده با رسانه ها از این ظرفیت کم نظیر بهره برده و به واسطه عملکرد قابل تقدیر رسانه ها نسبت به معرفی گسترده جاذبه های استان در سطح ملی و جهانی اقدام کرده است.»

در پایان آمده است:« خدمات بی منت خبرنگاران در توسعه گردشگری استان اردبیل بی شک در تاریخ این استان ماندگار خواهد بود و ما قدرددان سفیران فرهنگی استان دارالارشاد اردبیل هستیم.»

انتهای پیام/ع

رسالت خبرنگاری رسالت سخت و مسئولیتی خطیر است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.