وزیر ورزش و جوانان دستورات لازم برای کمک در تامین منابع مالی جشنواره فیلم‎های ورزشی را داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از وزارت ورزش و جوانان،نشست هم اندیشی و هماهنگی دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم‌های ورزشی ایران با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار و نامه حمایت بیش از ۴۰ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر حمایت از جشنواره و ضرورت حمایت صندوق اعتباری قهرمانان و پیشکسوتان به مسعود سلطانی فر تقدیم شد.

 در این نشست در خصوص تامین منابع مالی و گسترش فضای رقابتی در حوزه فرهنگ و هنر در ساخت آثار ارزشمند قهرمانان ملی مانند فیلم «غلامرضا تختی»، لزوم تقویت جشنواره و همچنین تغییر احتمالی تاریخ برگزاری این رویداد بحث و تبادل نظر شد.

جشنواره فیلم‌های ورزشی ایران، نماینده انحصاری فدراسیون جهانی فیلم و تلویزیون ورزشی (FICTS) است. مقر FICTS در میلان ایتالیا است که بیش از ۱۱۶ کشور عضو این فدراسیون هستند. این جشنواره به عنوان یکی از ۱۶ پایگاه جهانی و میزبان ۲۸ کشور آسیایی و منطقه برای ورود به جشنواره جهانی میلان مورد توجه فیلمسازان و سینماگران این کشور‌ها است و با توجه به جایگاه بین المللی این جشنواره و استقبال از آن، آثاری از کشور‌های اروپایی و دیگر کشور‌ها نیز مهمان این رویداد هستند. در این دوره ۷۰۲ اثر از ۵۴ کشور برای حضور در جشنواره ثبت نام کردند.


بیشتر بخوانید:سلطانی فر: رویکردمان استقلال فدراسیون‌ها است / ثبت نام انتخابات والیبال تا ۳ هفته دیگر انجام می‌شود / در المیپک ۲۰۲۰ به مدال آوری جودو، کاراته و شمشیربازی هم امیدواریم


انتهای پیام/

 

حمایت وزارت ورزش  و جوانان از ساخت فیلم‌های ورزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار