رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: ۱۲ هزار باشگاه بدنسازی و پرورش اندام در کشور فعالیت می‌کنند که جمعیتی افزون بر یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در این رشته ورزشی مشغول فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، ناصر پور علی فرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام روز چهارشنبه در حاشیه مجمع انتخاب رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی به خبرنگار ایرنا در مشهد گفت: این رشته هم اینک عمومی و فراگیر شده است و برخی باشگاه‌ها نیز بدون مجوز فعالیت می‌کنند، اما رصد می‌شوند.
 
او ادامه داد:  ۱۲ هزار باشگاه بدنسازی و پرورش اندام در کشور فعالیت می‌کنند که اگر به صورت میانگین روزانه ۱۰۰ نفر از باشگاه استفاده کنند جمعیتی افزون بر یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در این رشته ورزشی مشغول فعالیت هستند.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با بیان اینکه پارسال ۳۶۰ باشگاه بدنسازی و پرورش اندام به دلیل تخلفات مختلف بسته شد، گفت: هر گزارشی که در خصوص فروش مکمل در باشگاه به ما برسد با خاطیان برخورد می‌کنیم.

 پور علی فرد با اشاره به در پیش بودن مسابقات جهانی بدنسازی و پرورش اندام در کشور امارات متحد عربی، گفت: مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی در پیش است و در مهر ماه بهترین‌های منتخبان مسابقات کشوری برای حضور در مسابقات جهانی مشخص می‌شوند و با توجه به عمومی شدن این رشته در شهرستان‌ها استعداد‌های بسیار خوبی شکوفا شده و هم اینک در قالب تیم ملی به مسابقات آسیایی هم اعزام شده اند.

 

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی  انتخاب شد

 
مجمع انتخاب رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی با حضور همه ۱۷ عضو این مجمع از جمله رئیس فدراسیون این رشته و مدیر کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

در این مجمع امیرحسین اخوان، سروش پورآزاد، احسان عسگری، علیرضا کرباسچیان و سید عماد محمدزاده به عنوان نامزد ریاست ثبت نام کردند که پیش از آغاز رای گیری کرباسچیان به نفع پورآزاد انصراف داد.

در پایان رای گیری پور آزاد که از آبان ماه پارسال به عنوان سرپرست در این هیات مشغول به فعالیت بود با کسب ۱۴ رای برای مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی انتخاب شد.
انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.