رئیس دانشگاه آزاد اسلامى اسلام آباد غرب گفت : در زمان مسئولیت در دانشگاه آزاد اسلامى، یکى از کارهائى که به آن اعتقاد داشتم برگزارى همایش در مورد مسائلى بود که تبیین آن را براى جامعه و شهرستان ارزشمند مى دانستم .

عبدالعلى احمدى رئیس دانشگاه آزاد اسلامى اسلام آباد غرب در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،گفت : در زمان مسئولیت در دانشگاه آزاد اسلامى، یکى از کارهائى که به آن اعتقاد داشتم و انجام مى دادم برگزارى همایش در مورد مسائلى بود که تبیین آن را براى جامعه و شهرستان ارزشمند مى دانستم.

او گفت : از جمله چنین مواردى مسئله پیشگیرى از مواد مخدر بود که در مورد آن اولین همایش منطقه اى را در شهرستان برگزار کردیم.

احمدی افزود : مسئله دیگرى که در آن موقع در ذهنم بود به خاطر اهمیت آن بایستى در مورد آن همایش برگزار شود،جلسه اى براى تقدیر از خبرنگاران شهرستان در واحد اسلام آباد غرب تشکیل داده بودیم .

او افزود : اکنون هم که به مناسبت روز خبرنگار و براى تبریک به بزرگواران این عرصه، قدرى تأمل مى کنم تا مطالبى را به رشته تحریر در آورم، اولین مطلبى که به ذهنم خطور مى کند آن است که صرف گفتن تبریک در روز خبرنگار کافى نیست زیرا جایگاه خبرنگار یک موقعیت چند بعدى و تأثیر گذار است که تبیین آن مى تواند پاسخگوى بسیارى از چالشهاى شهرستان باشد .

 

 

انتهای پیام/د

تبیین ارزشمندی مسائل براى جامعه

 

برچسب ها: فرهنگیان ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.