معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس گفت:خبرنگاران فرماندهان جنگ نرمی هستند که دشمن به راه انداخته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، فلاحی معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس در نشست صمیمی با خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهر به مناسبت روز خبرنگار با گرامیداشت یاد خبرنگار شهید محمود صارمی گفت: خبرنگاران فرماندهان جنگ نرمی هستند که دشمن به راه انداخته است.

او با بیان این مطلب افزود: نیاز اساسی کشور در شرایط جنگ نرمی که دشمن به وجود آورده است، ایجاد وحدت و همدلی بین همه نیرو‌های نظام است و این مهم، بیش از همه بر دوش خبرنگاران و اصحاب رسانه است.

فلاحی با تاکید بر وجود سلایق مختلف در بین آحاد جامعه ادامه داد: خداوند آفریننده تفاوت هاست و وقتی این مطلب را قبول داشته باشیم به تفاوت سلیقه‌های ملل مختلف و افراد مختلف احترام خواهیم گذاشت و اختلاف‌ها را به حداقل خواهیم رساند و در این میان رسالت خبرنگاران ایجاد انسجام و هماهنگی است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس اظهار کرد : چه بخواهیم چه نخواهیم جنگ نرم در جریان است و نیاز به افزایش سواد رسانه‌ای احساس می‌شود.

او بیان کرد: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم ومسئولین هستند و در رساندن مشکلات جامعه از سوی مردم به مسئولان نقش افرین هستند.

فلاحتی با بیان این که خبرنگار می‌تواند التهاب را از جامعه دور کند افزود: نیاز است در فضای مجازی حواسمان را جمع کنیم و پس از اطلاع کامل از حقیقت یک خبر آن را نشر دهیم.

عصاری رئیس اداره ارشاد اسلامی طبس نیز که در این جلسه حضور داشت در اهمیت حوزه خبر گفت: رسالت خبرنگار در ایجاد نشاط و امید افرینی در شرایط تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی امروز بسیار مهم است.

او با اشاره به اینکه  خبرنگاران با درایت، همدلی و هم افزاییی در این شرایط مثمر ثمر خواهند بود تصریح کرد: رسیدگی به شرایط بهداشت و درمان، وضعیت جاده ها، گرانی مسکن، مشکلات مختلف شهرستان و تعامل بیشتر با خبرنگاران بخشی از خواسته‌های اصحاب رسانه بود که در این جلسه مطرح شد.

شهرستان طبس دارای سه پایگاه خبری مجوز دار و ۲۹ خبرنگار در ۱۷ خبرگزاری، پایگاه خبری و روزنامه در سطح کشور است.

انتهای پیام / ط ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.