فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت:رسانه نقش مکملی در امر به معروف و نهی از منکر دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،سردار  قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی امروز در نشست مسئولان ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی مهمترین مأموریت سازمان صدا و سیما را برنامه سازی برای تولید فکر و فرهنگ سازی عنوان کرد و گفت: بخش مهمی از این فرهنگ سازی بر بستر تأیید معروف و سرزنش و نهی از منکر است.

وی افزود: انجام دادن امر به معروف و نهی از منکر از واجبات است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود و مهمترین نکته در رسانه ملی استمرار در امر به نیکی و نهی در آنچه منع شده است.

آینه دار مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی نیز با اشاره به افزایش شبکه‌های معاند ضد اسلامی و ایرانی و گستردگی فضای مجازی گفت: هجمه‌ای که در این حوزه وجود دارد به هیچ عنوان قابل مقایسه با یک دهه گذشته نیست زیرا در این دوره نقش ماهواره‌ها، سایت‌ها و شبهه افکنی‌ها را نمی‌توان نادیده گرفت.

وی  با تأکید بر مأموریت مهم رسانه ملی و آنچه که باید در دستور کار شورای امر به معروف و نهی از منکر قرار گیرد، افزود: رسانه باید ناظر خوبی در این حوزه باشد و با تهیه گزارش‌ها و برنامه‌ها مخاطب را به امر به معروف و نهی از منکر تشویق کند.

آینه دار گفت: در بحث عمومی سازی این امر، باید معروف و منکر را دسته بندی کنیم و آن منکراتی که نهی از آن‌ها در اولویت قرار دارند به صورت نرم و زبانی نهی شوند و به لحاظ قلبی نیز انکار شوند و البته نوع بیان باید ملایم باشد.

در پایان علیرضا آینه دار در حکمی از سوی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی به عنوان رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر صدا و سیمای خراسان جنوبی منصوب شد.

انتهای پیام/غ

معرفی آینه دار به عنوان رئیس شورای امر به معروف صدا و سیمای استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار