محمد امیری به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان بجنورد منصوب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، عباس سعیدی مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان شمالی گفت: آموزش و پرورش فصل مشترک دولت و مردم است و سلاح برنده که می‌تواند دنیا را تغییر دهد، اهمیت و جایگاه آن این است که که در بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آموزش و پرورش در راستی تمدن سازی نوین اسلامی تاکید شده است.

سعیدی با بیان اینکه اگر حاکمین یک جامعه می‌خواهند جامعه خود را بسازند باید نگاه به آموزش و پرورش را تقویت کنند افزود: در آموزش و پرورش دنبال تربیت تمام ساحتی و تربیت دانش آموزان متعهد به اخلاق اسلامی هستیم که در سند تحول مورد تاکید است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان شمالی اظهار کرد: شهرستان بجنورد با داشتن بیشترین آمار فرهنگیان و دانش آموزان استان به عنوان نوک پیکان آموزش و پرورش خراسان شمالی است.

محمود اسدی مدیر سابق آموزش و پرورش شهرستان بجنورد نیز با بیان اینکه مدیریت در آموزش و پرورش مدیریت شیشه‌ای است گفت: شهرستان بجنورد تاکنون موفقیت‌های زیادی در عرصه‌های فرهنگی، علمی، هنری و ورزشی در سطوح ملی و استانی کسب نموده است که این موفقیت‌های کسب شده نتیجه تلاش کادر اداری و آموزشی است.

اسدی مهمترین اقدامات در آموزش و پرورش را ثبت نام، ساماندهی نیروی انسانی و خدمات رفاهی عنوان کرد و افزود: کمبود نیروی انسانی، فضای آموزشی و کمبود اعتبارات مهمترین چالش‌هایی است که آموزش و پرورش شهرستان بجنورد با آن روبروست.

محمد امیری مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان بجنورد نیز اظهار داشت: آموزش و پرورش خرده نظامی از نظام فرهنگی کشور است که تعلیم و تربیت را برعهده دارد و معلمان پرچمدار تعلیم و تربیت هستند.

امیری با بیان اینکه زیرساخت تغییر و اصلاحات جامعه، آموزش و پرورش است افزود: حفظ فرهنگ، انتقال دانش و نوآوری‌های جدید به نسل نو و تربیت دانش آموزان از اهداف آموزش و پرورش است.

گفتنی است محمد امیری از فرهنگیان شهرستان بجنورد، دارای دکتری جمعیت شناسی دانشگاه تهران است و رئیس گروه تحقیق و پژوهش، رئیس گروه تجزیه و تحلیل فضا، دانش آموزان و نیروی انسانی و همچنین تدریس در دانشگاه‌های استان را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/ ر

مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان بجنورد منصوب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.