سرپرست وزارت آموزش و پرورش در سفر یک روزه خود به لرستان با حضور در اردوگاه دانش‌آموزی آیت‌الله کمالوند خرم‌آباد تالار فرهنگ را افتتاح کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  سرپرست وزارت آموزش و پرورش در سفر یک روزه خود به لرستان با حضور در اردوگاه دانش‌آموزی آیت‌الله کمالوند خرم‌آباد تالار فرهنگ را افتتاح کرد .

برای ساخت این تالار که به‌همت صندوق ذخیره فرهنگیان استان لرستان و اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان ساخته شده، بیش از سه میلیارد تومان هزینه شده است .

در این مراسم علاوه‌بر سرپرست وزارت آموزش و پرورش، رخشانی‌مهر، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مهدی نیکدل، مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان کشور، شاپور محمدزاده، معاون وزیر و سرپرست مرکز امور هماهنگی ارتباطات و حوزه وزارتی و زینی‌وند مقدم، مدیر کل آموزش و پرورش لرستان حضور داشتند.

این تالار با مساحت هزار و ۵۰۰ متر مربع در دو بخش بانوان و آقایان، با ظرفیت هزار نفر و در مدت یک سال، توسط صندوق ذخیره فرهنگیان و به‌همت معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان، در فضای اردوگاه دانش‌آموزی کمالوند راه‌اندازی شده است .

انتهای پیام/ب

تالار ۱۰۰۰ نفری فرهنگ خرم‌آباد افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.