نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: جریان مطالبه گری در استان کرمان نیازمند تقویت است و رسانه ملی می‌تواند در این زمینه اثرگذار باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  محمدرضا پور ابراهیمی؛ نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان به مناسبت ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار و تقدیر جایگاه رسانه ملی گفت: ماموریت‌های حوزه رسانه ملی، عرصه مواجهه با جنگ سهمگین رسانه‌ای با جریان استکبار جهانی است، بار‌ها در فرمایشات مقام معظم رهبری بوده که در جنگ نابرابر رسانه‌ای موفق بوده ایم.

او بیان کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی آثار و برکات ناشی از حوزه رسانه‌ای را در داخل و خارج از کشور می‌بیند، اینکه اجازه نمی‌دهند بخش‌های شبکه تلویزیونی ما در خارج پخش شود و محدودیت‌های رسانه‌ای برای ما ایجاد کردند، ناشی از اثرگذاری‌های رسانه‌ای است که اتفاق افتاده است.

پورابراهیمی افزود: به روز و به لحظه بودن در عرصه رسانه ملی توانسته به عنوان موقعیت ممتاز شرایطی فراهم کند که در حوزه خبر و انعکاس اطلاعات به مردم بتوانیم به عنوان ابزار‌های های مهم رسانه محسوب شود.

او تصریح کرد: در بیان واقعیت‌ها به منظور اصلاح برخی تصمیمات هم رسانه ملی حرکت خوبی انجام شده است، اگر محتوای برنامه‌ها برای بهبود شرایط و اصلاح از باب تحلیل بوده، باید مورد استقبال ما قرار گیرد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: درخواست ما این است که رسانه ملی در استان بتواند نقش مطالبه گری را بیشتر ایفا کند و این ضعف را در استان برطرف کند، مطالبه گری در استان بسیار پایین است.

او ادامه داد: جریان مطالبه گری در استان کرمان نیازمند تقویت است با حفظ کرامت و شخصیت افرادی که باید پاسخگو باشند و رسانه ملی می‌تواند در این زمینه اثرگذار است.

پورابراهیمی تصریح کرد: حسن مطالبه گری این است که همه احساس می‌کنند باید پاسخگو باشند و مردم به حق و حقوق خودشان آگاه می‌شوند و به شفافیت اطلاعات و بهبود شرایط کمک خواهد کرد.

او از همکاری رسانه ملی و صدا و سیمای مرکز کرمان در ارتباط با نمایندگان استان کرمان قدردانی کرد و گفت: تلاش ما در مجلس این بود که در حوزه رسانه ملی اقداماتی انجام دهیم، یک بخش آن به مسائل بودجه‌ای مرتبط بود که به دلیل مشکلاتی رسانه ملی با دولت‌ها داشته است، کمک کنیم که انچه به عنوان موج‌های منفی بعضا به این مجموعه وارد می‌شود در حوزه منابعی صدا سیما اثر نداشته باشد.

پورابراهیمی بیان کرد: تلاشمان این بود در حوزه تخصصی نیز حمایت‌ها را از صدا و سیما داشته باشیم.
انتهای پیام/ی

رسانه ملی می‌تواند جریان مطالبه گری را تقویت کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار