آزمون استخدامی مشاغل عملیاتی آتش نشانی با رقابت بیش از سه هزار داوطلب در قم برگزار شد.

رقابت آتشین برای آزمون استخدامی در قمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،هم زمان با سراسر کشور آزمون استخدامی مشاغل عملیاتی آتش نشانی،صبح روز جمعه هجدهم مرداد ماه در قم برگزار شد. 

در حوزه امتحانی استان قم سه هزار و ۱۸۲ داواطلب برای تصدی ۶۰ شغل آتش نشانی با یکدیگر رقابت کردند که از این بین دو نفر خانم و مابقی مرد بودند.

از بین متقاضیان مرد شرکت کننده در این آزمون ۴۵ نفر به عنوان آتش نشان و ۱۳ نفر به عنوان راننده در سازمان آتش نشانی شهرداری قم و ۲ نفر هم به عنوان آتش نشان در شهرداری سلفچگان پذیرفته می‌شوند.

آزمون استخدامی مشاغل آتش نشانی به صورت سراسری برگزار شد و ملاک تعیین حوزه برگزاری امتحان داوطلبان در این آزمون، محل مشخص شده از سوی داوطلب بوده است و متقاضیان می‌توانستند در نزدیک‌ترین حوزه امتحانی حضور پیدا کنند.

نتایج سه برابر ظرفیت این آزمون شهریورماه از طریق پایگاه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir اعلام و پذیرفته شدگان به آزمون عملی دعوت می‌شوند.

در این آزمون سراسری مجموعا ۱۰۶ هزار متقاضی در کل کشور شرکت داشتند که از این تعداد ۷۳۴ خانم برای تصدی شغل کارشناس آتش‌نشان و برخی عناوین دیگر ثبت‌نام کردند.

انتهای پیام/ش

آزمون استخدامی آتشنشانی در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار