آزمون استخدامی آتش‌نشانی شهرداری‌های استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور، امروز (۱۸ مرداد) توسط مرکز آزمون سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه برگزار شد.

امروز ۶ هزار و ۱۳۷ داوطلب استخدام در مشاغل آتش‌نشانی رقابت کردندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حمیدرضا مجری دبیر اجرایی آزمون استخدامی مشاغل آتش‌نشانی شهرداری‌های کرمانشاه گفت: این آزمون امروز (جمعه) همزمان با ۳۰ استان کشور برگزار شد و در استان کرمانشاه نیز شش هزار و ۱۳۷ داوطلب استخدام در مشاغل آتش‌نشانی، برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کردند.

او بیان کرد: این آزمون در چهار رشته شغلی رانندگی آتش‌نشانی، آتش‌نشان، کاردان آتش‌نشان و کارشناس آتش‌نشان برگزار شد.

مجردی با اشاره به اینکه در استان کرمانشاه این آزمون در سه شهر کرمانشاه، اسلام آباد غرب و جوانرود برگزار شد، افزود: ۱۸ حوزه مجری برگزاری آزمون استخدامی مشاغل آتش نشانی در استان کرمانشاه بودند.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی کرمانشاه افزود: سهمیه استان در کسب این مشاغل ۲۲۰ نفر است.

مجردی اشاره به اینکه این آزمون مرحله عملی نیز دارد گفت: در مرحله کتبی آزمون سه برابر ظرفیت یعنی ۶۶۰ نفر پذیرش شده و این افراد برای آزمون عملی معرفی می‌شوند.

وی افزود: امیدواریم نتایج آزمون کتبی تا شهریورماه توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی اعلام و بتوانیم تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون عملی را با کمک استانداری‌در سریعترین زمان پیش‌بینی کنیم.

انتهای  پیام/ز

 

برگزاری آزمون استخدامی آتش‌نشانی شهرداری‌های استان کرمانشاه

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.