صدری اعلام کرد: ‌بیش از ۷۰۰ شماره تلفن بین‌الملل را که روش سوء‌استفاده آن‌ها در مسابقات بین‌المللی بود شناسایی و مسدود کردیم.

مسدودسازی ۷۰۰ شماره تلفن بین‌الملل مربوط به سودجویان مسابقات شبکه‌های ماهواره‌ایبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مجید صدری، مدیرعامل شركت مخابرات ایران در حساب کاربری خود در اینستاگرام از مسدود سازی تعدادی شماره تلفن بین‌المللی خبر داد که وسیله کسب و کار برخی از سودجویان خارج از کشور و روش سوء استفاده آنها در مسابقات بین المللی بود.

صدری در اینستاگرام نوشت:

‌بیش از ۷۰۰ شماره تلفن بین‌الملل که وسیله کسب و کار برخی از سودجویان خارج از کشور و روش سوء‌استفاده آن‌ها در مسابقات بین‌المللی بود را شناسایی و مسدود کردیم.

عده‌ای با کلاهبرداری از مشتریانی که در مسابقات شبکه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای شرکت می‌کنند، به واسطه شماره‌های تعیین شده و افزایش مدت زمان انتظار تماس‌گیرنده، هزینه‌های زیادی به مشتری تحمیل کردند که به سرعت نسبت به توقف چنین رویه ناشایست اقدام کردیم.

توصیه می‌کنم قبل از شرکت در مسابقات شبکه‌های تلویزیونی بین‌المللی ماهواره‌ای به پیامد‌های مالی آن بیشتر توجه داشته باشید تا در دام کلاهبرداران نیفتید.

مسدودسازی ۷۰۰ شماره تلفن بین‌الملل مربوط به سودجویان مسابقات شبکه‌های ماهواره‌ای

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار