قسمتی از فرمایشات رهبر انقلاب در پیام کنگره عظیم حج در خصوص فراخوان برای شکست معامله قرن را در قالب یک تصویرنوشته مشاهده می‌کنید.

رهبریبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با فرارسیدن ایام حج تمتع، خیل عظیمی از مسلمانان سراسر جهان از کشورها و قاره‌های مختلف، خود را به شهر مکه می‌رسانند تا در مراسم حج ابراهیمی شرکت کنند و مناسک آن را به جا آورند؛ از کشور ما نیز امسال ده‌ها هزار نفر از مؤمنین، عازم بیت‌اللّه‌الحرام شدند.

صبح امروز متن پیام رهبر معظم انقلاب به کنگره عظیم حج امسال و خطاب به زائران سرزمین وحی از سوی پایگاه اطلاع رسانی دفتر ایشان منتشر شد.

در ادامه قسمتی از فرمایشات رهبر انقلاب در پیام کنگره حج در خصوص فراخوان برای شکست معامله قرن را در قالب یک تصویرنوشته مشاهده می‌کنید.

" ترفند معامله‌ی قرن که به ‌وسیله‌ی آمریکای ظالم و همراهان خائنش زمینه‌سازی میشود، جنایتی در حقّ جامعه‌ی بشری و نه ‌فقط ملّت فلسطین است. ما همگان را به حضور فعّال برای شکست این کید و مکر دشمن فرا میخوانیم و به حول و قوّه‌ی الهی آن را و همه‌ی ترفندهای دیگر جبهه‌ی استکبار را در برابر همّت و ایمان جبهه‌ی مقاومت، محکوم به شکست میدانیم."

رهبری

انتهای پیام/

برچسب ها: حج ، حج تمتع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.