فاطمه تقوی گفت: چهار هزار و ۶۰۰ خانوار روستایی در مناطق محروم از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سیده فاطمه تقوی معاون کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه ارائه خدمات متنوع حمایتی به محرومان و مستضعفان ازجمله رسالت‌های مهم کمیته امداد است،گفت: چهار هزار و ۶۰۰ خانوار روستایی در مناطق محروم استان سمنان از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

او بابیان اینکه این طرح در ۱۶۵ روستای استان سمنان اجرایی می‌شود، افزود: در قالب اجرای این طرح سه هزار و ۴۰۰ نوع خدمات حمایتی به روستا‌هایی که دارای محرومیت با ضریب بین ۶ تا ۸ هستند ارائه می‌شود که با دریافت این خدمات از سوی کمیته امداد بخشی از مشکلات خانوار ساکن در این مناطق رفع می‌شود.

۳۴۰۰ نوع خدمات حمایتی در مناطق محروم استان ارائه می‌شود

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان سمنان با تأکید بر لزوم ارائه این خدمات در مناطق محروم گفت: خدمات درمانی، سبد غذایی، حمایت از طرح‌های اشتغال، توزیع رایگان جو و بیده ازجمله خدماتی است که در راستای اجرای این طرح به مردم ساکن در مناطق محروم استان سمنان ارائه می‌شود.

تقوی در ادامه بابیان اینکه حمایت از طرح‌های اشتغال باهدف اعطای تسهیلات بانکی از مددجویان ساکن مناطق روستایی با ضریب محرومیت اجرایی می‌شود، افزود: ساخت و بهسازی مسکن، هدیه ازدواج، جهیزیه، اردو‌های زیارتی و تربیتی، توزیع مرغ منجمد و غیره از دیگر خدماتی است که در این بخش اجرایی می‌شود.

انتهای پیام / م

حمایت از روستائیان مناطق محروم با اعطای تسهیلات بانکی در استان سمنان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.